Právě čtete

1

Sedm

krakenek 17. prosince 2006
Ještě 7 dní a máme tu Vánoce. Venku se to konečně začíná trochu podobat zimě, lidé lijí na poslední chvíli do zamrzlých chladičů fridex a škrábou omrzlá okna. V obchodech je narváno, obchodníci si mnou ruce, lidé mají stále hlouběji do kapsy a ceny jsou každým dnem "výhodnější". Ano, to jsou české vánoce.

Tak aby té vánoční atmosféry nebylo málo, přihodím sem pár vánočních vtípků:)
*Slavnostně vyzdobený vánoční stromecek, všude uklizeno, z kuchyně se line vůně štědrovečerní večeře, zkrátka vánoční pohoda.
Na stropě je přibitá skoba a na ní visí starší paní.
Ve dveřích stojí manželský pár v tichém zděšení. Ticho přeruší manžel:
"Teda ta Tvoje máma je ale formát, lepší vánoční dárek mi snad ani nemohla dát..."

*Jožka se modlí před vánocemi a na konci modliby zakřičí. - Ježíšku, dones mi kolo ! - Ježíšek není hluchý, domlouvá mu sestra. - Ale babka jo.

*O štědrém dnu volá Franta svému kámošovi: "Hele nemáš dneska na půl dne čas?" Kamarád se diví: ,,Zrovna dnes, a proč?" "No já jen že mám doma postavenej betlém a chybí mi tam osel....."

*„U nás doma je pod stromečkem jedna a tatáž věc, ale každý, fakt každý Vánoce,” říká spolužákům Vašek.
„Co, prosím tě?”
„Stojan.”

*Tři si povídají o tom, co udělají s vánočními odměnami. První říká: „Pracuji v německé bance. Z vánočních odměn si koupím auto a za zbytek pojedu na dovolenou.”
Druhý povídá: „Pracuji v Daimler Chrysler. Za vánoční odměny si nechám vybudovat bazén a za zbytek pojedu na cestu kolem světa.”
Třetí praví: „Já pracuji na finančním úřadu a za vánoční odměny si koupím svetr.”
Ostatní se ho ptají: „A co zbytek?”
Finančák odpoví: „Zbytek mi na něj přidají rodiče!”


A pár odkazů na hry se zimní nebo vánoční tematikou:)
*Vánoční osud kapříkův
*Krvavý tučňáček
*Tučňák - plošinovka
*Curling s šílenými krávami
*Sněžný pluh
*Yeti Sports - Orca Slap

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zybtek vtipů je tady:

http://www.rozhrani.com/cze/index.php?action=news_detail&id=93

Hehe, a co teprve ti, co ještě nemají dárky? O:)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog