Právě čtete

0

Vánoce za dveřmi

krakenek 28. prosince 2006
Bohužel ale už odcházejí...Já osobně jsem si to moc užil a je mi líto, že už to skončilo. Snad aspoň ten Silvestr vyjde tak jak má, protože po té, co se vyřešil problém na chatě s topením (za to moc děkuji dědovi od zytyna) objevil se problém další. Pirg se pohádal se svojí milovanou matinkou a ta mu samozřejmě silvestr zatrhla. Takže jestli se mu nepodaří ji překecat, tak jsem rozhodnutej okamžitě jet k němu a přemlouvat...a to by bylo, aby to nebylo...

Jinak jsem velice spokojený i s dárečkama, který jsem pod stromečkem našel a dokonce i moje dárky měly úspěch...uff, to jsem asi nejvíc rád. Strach jsem měl hlavně z dárku pro švagra. Koupil jsem mu chladič na základní desku a rozhodl jsem se nahradit větrák pasivním chladičem. Do poslední chvíle jsem se modlil, aby to uchladil, ale v pohodě...Dokonce po té, co jsem kompletně rozebral jeho počítač a dal ho dohromady, spustil jsem ho na první pokus, což se mi moc často nestává, tak jsem měl sám ze sebe radost:D

Nakonec vám sem hodím ještě několik foteček z Vánoc...
1.Free Image Hosting at www.ImageShack.us 2.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
3.Free Image Hosting at www.ImageShack.us 4.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
5.Free Image Hosting at www.ImageShack.us 6.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
1.+2.+3. - Naše "trocha" cukroví:D 4.Štědrovečerní tabule 5.Stromeček u babičky
6.Stromeček doma

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog