Právě čtete

3

První týden

krakenek 8. září 2007
Dnešní post začnu asi oproti jiným blogům trochu netradičně. Zatímco většina popisovala svůj první školní den, já jsem se to rozhodl shrnout. Mezi náma, kdybych nebyl línej, tak jste tady 3.září našli příspěvek 'první školní den' xDD No ale jak to teda všechno probíhalo.

Začátek byl klasicky úplně nejvíc v pohodě. Až na to vstávání teda, protože jsme měli normálně na osmou a já jsem se ještě rozhodl vyrazit neobvykle brzo, abych si zabral nějaký slušný místo. Neměl jsem v plánu sedět zase celej rok v druhé lavici u okna, kde na mě bylo vidět a ještě k tomu jsem byl připečenej od slunka. Teď mám pěkně krásnou zadní lavici na straně u dveří a rozhodně si nestěžuju. Musím taky připomenout, že naše třída byla rozhozená do různých oborů, takže na multimédia, kde jsem já, se dostalo 8 lidí z bývalé třídy. Co se týče prvního dne, tak během té jedné hodiny nás učitelka přivítala a napsala nám náhradní rozvrh do konce týdne. Byl jsem překvapenej, že ostatní známí všichni jedou od druhýho dne podle normálního rozvrhu a natvrdo. Bude to ale asi tím, že se nám hodně změnily předměty...

Další dny se nám pak chodili představovat do hodin nový vyučující, někteří fanatičtí hned první hodinu začali učit, což většina z nás nemohla rozdejchat, ale nebylo to vážný. Pár kantorů z odborných předmětů nás řádně vystrašilo a rozhodně ne neprávem. Krásný předmět elektrotechnická měření dá asi zabrat všem. Protokol každej týden, náročný učivo a stačí jedinou úlohu neodevzdat a automaticky je žák neklasifikován a dělá reparát. Nezapomněli nám zdůraznit, že tu opravu z tohoto předmětu nedal ještě nikdo. Takže se mám na co těšit...

Během týdne jsem stačil po škole jít dvakrát na pivko, čímž jsem utratil moje poslední skromný úspory. Peníze ale vždycky budou. Teď mi má dojít výplata, ale já dlužím skoro 6 tyček, takže mi toho moc nezbude, ale nevadí, příští sobotu už asi zase naklušu do ABB. Uvidím, jak to budu stíhat, ale myslím, že ty dvě soboty v měsíci by se daly. A když tam vydržím nějakej rozumnej počet hodin, bude to třeba i tisícovka za měsíc...to jde :)

V osobním životě jinak nic novýho, čím bych vás ohromil. Jen tady zaznačím, že poslední sobotu v prázdninách, jsem se v noci tak rozbil, že jsem poprvé v životě myslel, že umřu :D Zasvěcení ví, ti další ať o tom radši ani nepřemýšlí. Nebylo to příjemný no...
Taky jsem si koupil do pokoje zase nějakej ten kus nábytku, takže se to pomalu stává celkem dost útulný, nicméně ten hlavní bod stále chybí a protože naši pojedou brzo na dovolenou, nevím, kdy to stihnu. Škoda no, už bych to chtěl mít hotový :)

P.S.Rozhodl jsem se, že zkusím přezpívat znovu Bridge Over Troubled Water od S&G. Uvidíme, co z toho vznikne a jestli se to povede. Možná pak přibude i něco jinýho, ale to ještě nevím :P

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jak řekl klasik: "Kdo má talent ten se neubrání" :D.

Anonymní řekl(a)...

tvrdý drogy?

Anonymní řekl(a)...

cože?

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog