Právě čtete

8

Jenom blázni se radujou

krakenek 16. září 2007
Víkend zase končí a uběhl tak strašně rychle, že to ani není možný. V pátek jsem si skočil po škole na poštu pro koberec, který mi došel z jednoho e-shopu. Další doplněk do pokoje, takže zase o něco útulnější. Pak jsem si sedl chvíli ke komplu a šel brzo spát, protože druhej den jsem valil do práce. Usnout se mi pořádně nepovedlo, takže jsem zabral až někdy kolem půl jedné a když jsem 4.30 vstával, zrovna kvalitní vyspanej jsem nebyl.

Do práce jsem dorazil před šestou a když jsem přicházel na dílnu, byla tam ještě tma. Pozdravil jsem se s kamošema a chvíli si sednul. Pak začali jezdit první políčka a tak jsme makali. Byl jsem rád, že jsem to za ten měsíc nezapomněl, šlo mi to celkem od ruky a protože už není vedro, dalo se tam v pohodě přežít. No, kromě přestávky, kdy jsem se malinko prospal jsme makali nepřetržitě do 12, kdy většina lidí šla domů a tak pak jezdilo jen jedno pole za dlouhou dobu. To byla doba, kdy jsem se nehorázně nudil. Hrál jsem na mobilu a když mě to nebavilo, dělal jsem aspoň držáky kabelů. Takhle se to táhlo až do půl paté, kdy jsem i já šel domů.

Doma na mě čekal jen můj pesan, protože naši letěli na tu dovolenou. Najedl jsem se, skočil si do sprchy a pak se pohodlně usadil u počítače. Napsal mi ale stybik, že prej co budeme dělat. Já jsem mu řekl, že nic, protože jsem unavenej, ale nakonec mě překecal, že pojedem do města pro tabák do vodárny a pak, že přespí u mě aby nemusel nočním. Vyvenčil jsem čoklíka a vyrazil. Cestou jsem se dozvěděl, že stybik je utahanej jak sviňa, protože jel maratón na kole a tak jsme pomalu došli do chajovny, koupili dva tabáky a uhlí a vyrazili domů. Cestou jsem si všiml, že mi psala destička, jestli nechci s nima jít dneska někam. Vybil se mi mobil klasicky (to je z toho hraní) a tak jsem musel s odpovědí vydržet až domů. Napsal jsem ale, že se mi nechce a že jsem se stybikem u nás. Pak jsme si objednali pizzu a dali si dýmku. Jídlo dorazilo celkem brzo což jsme ocenili, protože jsme měli oba hlad. Pustili jsme si k tomu film, já jsem se usadil do křesla, stybik zalehl na sedačku.....no a v sedm ráno jsem se probudil úplně polámanej. Odkráčel jsem do pokoje, kde jsem to dospal a kolem půl desáté jsem vstával už doopravdy. Na mobilu jsem přečetl, že mě ještě přemlouvali, abych vzal stybika s sebou a vyrazil, ale to už jsem nezapsal. No, každopádně to bylo dost náročný.

Dneska jsem se hodně nudil a tak jsem aspoň trochu vysál byt a poklidil. Nádobí už jsem umýt nezvládl, však ono to vydrží do druhýho dne. Odpoledne jsem jen poslouchal hudbu a zevlil. Nakonec jsem se kouknul na matiku a to trvá do teď. Moc to neumím, ale snad nám učitelka nedá písemku hned v pondělí. Ještě bych měl kouknout na anglinu, ale to už asi nezvládnu, uvidíme jak to dopadne. Půjdu spát asi už teď i když zítra je na devátou. Normálně bych šel spát asi hodně pozdě, ale moc jsem se nevyspal, tak to napravím. Mějte se krásně a hurá do školy, čau.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Cudák Destička totiž neví že psát ti na mobil je úplně vzbytečný ;)

Anonymní řekl(a)...

*Chudák :D

Anonymní řekl(a)...

já vím, jak se říká, že díky mobilu je člověk neustále dostupnej, tak u mě to fakt neplatí xD

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem zjistila, že je naprosto zbytečný tě někam tahat, vždycky se mi totiž dostane té samé odpovědi;)

Anonymní řekl(a)...

jj, holt kraken

Anonymní řekl(a)...

zytyne, ty si koleduješ o přesdržku...

Anonymní řekl(a)...

ale je to tak, co si budeme povidat :) koneckoncu ho chapu...

Anonymní řekl(a)...

Já to ale nemyslel zle, prostě až budeš mít čas tak se ozvi :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog