Právě čtete

1

Stereotyp

krakenek 12. září 2007
Co začala škola, všechno je tak nějak pořád stejný. Kromě učení, kterýho zatím moc není, nedělám moc užitečných věcí. Každej den je úplně stejnej. Ráno vstát, do školy, domů, do postele, spát a zas znovu. Přestává mě to bavit a to je teprve druhej týden. Radši si ani nepředstavuju, co všechno mě ještě čeká, ale ono je to tak asi lepší. V sobotu jdu po měsíci do práce, tak si zase vydělám nějakou tu almužnu. Špatný na tom ale je, že už mě dva (nebo spíš čtyři) lidi chtěli z toho stereotypu vytáhnout a já nemůžu. Prvně to byl Krupica, ať jedu s nima na chatu. To není taková hrůza, vzal to v pohodě, průšvih byl ale, když mi napsala Katka, ať jdu s ní, s Marčou a s Perfíkem v pátek někam zapařit. Je to asi už po desáté co jsem to musel zrušit, tak mě za to teď všichni jebou, ale nemůžu se na ně zlobit, jsou v právu. Nicméně se s tím skutečně nedá nic dělat a tak tady můžu napsat jen 'omlouvám se'.

V sobotu nebo v neděli odjíždí naši na týden na dovču. Takže budu SÁM doma, což mě sice nesmírně těší, ale jinak to asi bude celkem vopruz. Na pátek je domluvená 'house party' xD v našem malým bytečku, takže se mám aspoň na co těšit. Jinak, pokud byste se chtěli v průbehu týdne zastavit dejte vědět. (Vodní dýmka 80Kč, Kofola 20Kč, jídlo nutno předem obědnat :DDD). Jinak asi nemám nic moc zajímavýho, co bych vám víc psal. V pátek si snad ještě půjdu koupit nějaký hadry, páč nemám v čem chodit. Já to nechápu, furt utrácím a nic nemám, to je hrozný. No snad si koupím nějaký rifle a triko bo dvě, fakt bych to potřeboval.

No a na závěr...doufám, že se vám líbí novej vzhled, autorem všech úprav je webdesignér, webmaster a hroznej plantážník Maňas, kterýho tímto zdravím a doufám, že jsem mu udělal 'pěknou' vizitku. Jeho služby byly velmi pochybné, ale vše dovedl do zdárného konce a já mu tímo děkuji!!! :P

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To ale panáček zamluvil krásný nadpis který jsem mu připravil a on jej odmítl.

Koho by zajímalo o co přišel:

http://img.manazz.cz/krakenek-slicker.jpg

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog