Právě čtete

0

Za odvahu

krakenek 27. září 2007
Je opravdu moc příjemný, nejít v pátek do školy. Prodlouženej víkend se vždycky hodí a o to víc, když jdu v sobotu do práce. Teda, myslím že jdu, protože jsem ještě nevolal mistrovi. Dnešek byl ve škole naprosto pohodovej, když to tak vezmu, od rána jsem nic nedělal. První tři hodiny byla praxe a dostali jsme za úkol udělat zapojení s jedním integrovaným obvodem nějakýho 'rozsvěcovače'. Byl to vlastně takovej zmenšenej model toho, co se používá třeba pro pouliční osvětlení. Celý to spočívalo v tom, že když se zakryl fotorezistor, tak se muselo rozsvítit světlo (LED dioda). Aby to nebylo tak jednoduchý, muselo tam být určitý zpoždění, kterého se docílilo použitím kondenzátoru, trimru, zmiňovaného integráče a kopy rezistorů. Úloha se dělala ve dvojicích, ale protože nás je ve skupině 9, někdo musel být sám...já :D Byl jsem opravdu překvapenej, že na konci hodiny se mi to podařilo rozjet, učitel mi to oznámkuje ale až příští týden, už se to nestihlo. Výsledek mě moc potěšil, protože některý dvojice to ještě nemají ani hotový. Pak následoval tělocvik, kterej byl na rozdíl od toho minulýho o dost míň únavnej. Prvně jsme měli jít vrhat koulí, ale protože začalo pršet, musel učitel improvizovat. Půlka hrála v tělocvičně fotbal (bože jak já tu hru nemám rád) a druhá byla v 'posilovně' (říkám tomu činkárna, protože tam téměř nic jinýho není). V půlce se to prohodilo a tak jsem napochodoval do činkárny a rovnou na shyby. Jeden mi uznal za odvahu, tak jsem byl rád :D Pak už jsme si tam jen zkoušeli různý nářadí. Vlezl jsem na benchpress a zkoušel jsem 40kg....dal jsem to 5x, bože jaká já jsem lemra :D Pak už jsme to jen prokecali. Angličtina a čeština utekla rychle a konečně byl konec. Odpoledne jsem byl na nákupech a teď večer vysedávám u komplu....Mohlo by být zítra trochu slušně, zkusil bych novej foťák v terénu :)

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog