Právě čtete

3

Stovka?

krakenek 26. září 2007
Nemohl jsem se absolutně vůbec dokopat k dalšímu příspěvku, ale protože to měl být příspěvek stý, rozhodl jsem se, že svou lenost přemůžu a budu vás zase jednou prudit svými duchaplnými řečmi. Nepíše se mi snadno, protože nemám potřebu se s ničím svěřit a ani si neuvědomuji, že by se událo něco zvlášť významného, z čeho by jste padli na zadek. Zkusím ale něco vypotit :)

Minulý pátek se nesl v duchu domácí party, která se konala u mně. Čtyři jsme se sešli kolem půl osmé, dali si doma vodárnu a panáka a vyrazili do města, kde jsme obešli nonstopy a nakoupili chlast a nějaký lidský pití a jeli zase zpátky. Už na zastávce jsme vzbuzovali pozornost kolemjdoucích, ale koho to sere, že? Domů jsme dojeli skoro v jedenáct, dali jsme si dýmku a objednali jídlo. V mrazáku se zatím 'ohřívala' vodka a džusy a my jsme vyčkávali na příjezd zakkimana xD Ten dorazil celkem brzo, takže jsme popadli pizzy, těstoviny a odkráčeli k dvdčku na Kmotra. U toho jsme se kašili a kašili, takže když byl film u konce, téměř nikdo netušil o čem to je. Pak jsme chvíli blbli, psal jsem Maňasovi, kterej byl překvapen, co dělám ve 3 hodiny na ICQ, ale nakonec mi ti parchanti vypli kompl, tak jsem to s ním nedořešil. Následně jsme zhasli všechny světla a pustili si kruh. Výbornej film, dva 'dny' jsem prospal. Když jsme s vypětím sil dokoukali, chtěli po mě borci ještě vodárnu, ale to už jsem nedokázal, padl jsem na postel a usnul jsem. Bylo něco po páté, myslím, že ideální čas pro odchod na kutě :D

Druhej den jsem byl jak kdyby mě někdo kopl do hlavy a tak jsem jen pomalu uklízel a najednou bylo šest a naši přijeli z dovolenky. Přivezli mi nějaký tabáky do vodárny, nějaký ty vonný tyčinky (zas mám čím smradit) a dokonce i malou shishu, takže jsem byl nadšenej. Spát jsem šel celkem brzo a vstával jsem až někdy ve dvanáct, takže únava byla stále značná :D

Jinak, mám ještě jednu věcičku s kterou bych se chtěl pochlubit i když jsem to nechtěl zrovna moc roztrubovat do světa, ale nedá se to vydržet.......to je moje nový děťátko :)

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásnej foťák...můžu ti ho ukrást?:D

Anonymní řekl(a)...

eh...ne? :D
ale můžeš si na něj sáhnout :D

Anonymní řekl(a)...

juuu! xD

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog