Právě čtete

5

Shoř v pekle

krakenek 13. září 2007
Tak jsem dneska prožil první tělesnou výchovu v tomhle školním roce. Strach dva dny dopředu a neuvěřitelnej stres. Vše se zhoršilo v tu chvíli, když obávaný kantor dokráčel a my jsme ho v pozoru zdravili, pak nám hodinu vykládal o tom, co nás čeká. Když dořekl poslední slovo, byl jsem si jistej, že je konec světa...aspoň pro mě. Tenhle člověk, mimochodem za svých mladých let kulturista a vzpěrač, po nás chce věci, který jsem naposledy dělal v osmé třídě na základní škole a co hůř, většinou ani neudělal. Spoustu různých sestav na hrazdě, hvězdy, salta, stojky, skoky do výšky, šplh na laně a v neposlední řadě vytrvalostní běh na Kraví hoře. Jediný, co mě potěšilo, byla příhoda, kterou nám on sám vyprávěl. Šel prý jednou se třídou na kravák a na silnici ho srazilo auto, bohužel málo a nikdo ho už nestačil dorazit. Nicméně, bude to pro mě asi těžká zabijárna, protože žáci v jeho tělocviku běžně propadají, což je věc celkem zajímavá, nikdy jsem tohle nezapsal a to už studuju dvanáctým rokem...no co nadělám.

Jinak, zítra konečně pátek. Máme šest hodin a zatím celkem pohodových, tak mi ta škola ani nevadí. Odpoledne pak musím zajít na poštu, protože mi už došla jedna ze zásilek (nikoli heroinu), co jsem si objednal. Doufal jsem, že už budu mít na poště obě, ale zatím to vypadá, že nic, tak si vyzvednu aspoň tu jednu. Pak mám sraz se švicou a jdem se kouknout do města, do vaňkovky na nějaký hadry. Tak snad něco pořídím...musím.

Na víkend nic neplánuju, protože jak už jsem psal, v sobotu jsem v práci a v neděli budu nabírat síly a možná se i něco učit. Jinak už je na 100% jistý, že naši jedou v sobotu, v 18:00 jim letí letadlo z Brna. Jo, ještě bych zapomněl, dneska jsem si udělal pár foteček z nichž 3 jsem vybral jako celkem ucházející, tak se můžete na závěr pokochat :D
1. | 2. | 3.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda ty jedeš jak pila s těma příspěvkama, chválím:)
Jinak ten vzhled je hrozně pěknej, dobře se to v tom čte:)

Anonymní řekl(a)...

Díky, celkem mě to te teď baví i když nemám moc o čem psát...ale dlouho mi to nevydrží :D

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že správně by mělo být "Shoř v pekle" :P

Anonymní řekl(a)...

jo? :D no, něco na tom bude, ale jetsli budeš pořád rejpat, tak dostaneš!! :D

Anonymní řekl(a)...

Tak to uz se asi nebudes chodit ulivat na ping pong :-))

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog