Právě čtete

9

Aktualitky

krakenek 11. října 2007
Po odmlce, která trvala dlouhých 80 dní se opět ozvali Groovey s koncertem, který se uskuteční v úterý 16.10.2007 v 19.30 v klubu Leitnerova. Pokud vše vyjde, rozhodně nebudu chybět, už se těším! :)

Taky bych vás rád upozornil na fakt, že náš ústav SPŠE Kounicova slaví 90.výročí, takže kdo se chcete přijít podívat, kde nás mučí, máte možnost. Díky tomu jsem tam dneska strávil jen dvě hoďky a uklízel a zítra budu v informatice předstírat práci pro návštěvy. Oficiální leták -->
(klik)
Jinak, v sobotu jdu klasicky do práce a už teď se mě tam neuvěřitelně nechce. Měl jsem mít už výplatu za minulej měsíc, ale zatím nic, snad brzo dorazí, potřebuju to rychle utratit. O víkendu jinak nevím co budu ještě dělat, asi ten protokol, co jsem měl už dávno začít. Jo, ještě mě napadá, nechce jít někdo do kina? :D Taky by už mohly být ty podzimní prázdniny, sice jenom dva dny, ale každej den, kdy nemusím do školy je dobrej den. Sakra, teď koukám, zase mi zhasla vonná tyčinka, to už je asi po desáté, jsou nějaký dojebaný, no nic jdu to zapálit, mějte se :)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ony budou podzimní prázdniny? Kdy? o.O Jsem nějak mimo...

Anonymní řekl(a)...

Nevím kdy, ale musí být, vždycky bývaly :D

Anonymní řekl(a)...

Bych aji zašel do kina :)

Anonymní řekl(a)...

hahaaa, my taky slavime vyroci, ale stolety :P

Anonymní řekl(a)...

zytyn: hmm, mohls mi to říct v neděli nebo ještě 'dřív'...dneska dopoledne už jsem fakt neměl možnost se domlouvat :\

klárka: no jo, ono toho před 100lety o elektřině moc k naučení asi nebylo...ale ta budova je starší, kdysi tam bylo něco jinýho...

Anonymní řekl(a)...

Však já to nemyslel hned, myslel sem někdy až budem mít čas ;)

Anonymní řekl(a)...

tak to ok :))

Anonymní řekl(a)...

ty mas na vsechno nakou odpoved, proc musis mit posledni slovo a nenapadne naznacovat ze teda vase skola taky stoji skoro 100 let,takze se nemam cim chlubit jako!!:D:D

Anonymní řekl(a)...

:-**

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog