Právě čtete

1

Nový přírůstek

krakenek 21. října 2007
Je sice pravda, že jsem ještě nestačil zcela vstřebat radost, kterou mi nový přírůstek do mé sbírečky přivodil, pochlubit se ale musím. To prostě nejde nechat si to pro sebe. Abych to teda upřesnil, do mé sbírky vodních dýmek přibyla jedna nová a myslím si, že se rovnou stala tím nejlepším co se u mě doma najde....Kleopatra IV. -> na obrázku těžko přehlédnutelná, nejvyší se zelenou vázou :)
(klik)
Jinak jsem byl ještě v pátek s našima, tátovým kolegou a s jeho rodinou na večeři v Sandonoricu, tak jsem si dal pořádně do nosu. Večer jsme pak odjeli na víkend k babičce. Dneska dopoledne jsme se byli podívat na Špilberku na výstavu hraček a naprosto úžasný. Zvlášť domečky pro panenky nás naprosto dostaly. Tak propracovaný obchůdky, pokojíčky a kuchyňky už dneska těžko kdo udělá, byla to vážně mistrovská práce a krásný na tom bylo, jak se v každým výtvoru odrážela doba, ve které to vzniklo. Třeba z dvacátých let 20.století tam byl obchůdek, klasický hokynářství, z mladších let třeba úžasný řeznictví-uzenářství, všechno propracovaný do posledního detailu. Podle doby se měnil i styl nábytku, tapet, závěsů a všech doplňků. V kuchyňce byly hrníčky z keramiky, příborečky z kovu, prostě všechno. Stejně dobrý, jako pokojíčky, byli i společenský hry, kde se dalo najít jak klasický člověče nezlob se tak i hračky nám naprosto neznámý. A nejlepší bylo, že v každým 'oddělení' jsme našli nějakou hračku, kterou jsme měli nebo dokonce pořád máme. Myslím si, že za těch 60 korun se to vyplatí vidět. Bohužel, pokud výstavu neprodlouží, bude ukončena posledního října...jsem rád, že jsme to stihli.

Na večer jsme pak už jeli domů a já se teď poflakuju namísto toho, abych se učil do angličtiny. Je to blbý, protože zítra píšem a já si s jazykama moc nerozumím, takže je potřeba to mlátit do hlavy víc než u jiných lidí. Co nadělám, blbý je akorát to, že si nerozumím ani s tím mlácením do hlavy :DD

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krutá, vedle ostatních vypadá jak CN Tower :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog