Právě čtete

4

Jednička

krakenek 3. října 2007
Jsem šprťák, biflák, parchant a kdo ví co ještě. Dostal jsem dneska tu nejlepší známku z měření a všechny to solidně pobouřilo. Aby ne, když většina známek byl za 3 a výš. Seru na ně, já jsem spokojenej a to je hlavní. Škoda, že to takhle nejde všude, protože když se zamyslím a nepočítám praxi, je to moje první výborná za tenhle rok. A ne že bych měl známek málo, jen ty dobrý mě nemají rády.

Včera byla ve škole pohodička, protože nám odpadla první hodina a šli jsme na devátou. Nebýt dvou hodin VOTky, kde se psal test, mohlo to být bez chyby. Po čtvrté hodině se za náma zastavila třídní a řekla něco ve smyslu, že na to sere a ať jdem domů. Musím uznat, že potěšit nás umí, proč to takhle není furt. Taky se mi povedla celkem haluz a to, když jsem o velké přestávce zalehl ke spánku na lavici a nechal si zdát něco krásnýho, přišel školník namontovat věšáky na oblečení a protože jsem si lehl tak krásně, nemohl kolem mě projít :D Prej do mě drbal, bouchal do stolu, ale já nic. Probudil mě až kamoš jedním dobře mířeným pohlavkem :P

Jinak jsem tak přemýšlel, že už začal říjen a jak to rychle utíká. Z toho by jeden blil. Člověk aby pomalu přemýšlel, kde zas sebere prachy na dárky k Vánocům...ale to zas trochu přeháním. No, pravda je, že já mám vybraný dárky pro sebe tak na dva roky dopředu, ale to je jedno :D :D Taky bych chtěl konečně zahájit autoškolu. Ve škole nám cosi nabízeli, ale nejsem z toho nějak moc nadšenej. Navíc jsem slíbil Stybikovi, že půjdem spolu a možná se přidá i Tomík, takže by byla i nějaká ta sleva. No snad to do jara stihnu...

Jo, taky mě po dlouhé době neuvěřitelně chytla kytara. Každej den ji mám v prackách a řežu do toho o sto šest :D Maňas mi dneska půjčil i měkčí trsátko, protože s tím mým je to akorát tak o struny. Nicméně plánuju zakoupit nějaký vlastní, taky popruh, kapodastr, lepší struny a jiný kravinky. Snad mě to nepřestane bavit, ale snad ne :)

Tak nic, rozloučím se, stejně ten článek nemá hlavu patu, ale ať máte co louskat. Zdarec

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Z toho času bliju už teď. Jako já byla ve škole dohromady asi dva týdny a dva dny xD
A autoškolu se taky chystám zahájit, jen co se uzdravím. Třeba se potkáme někde na silnici a srazíme se:D

Anonymní řekl(a)...

Tak to já jsem stihl 4 týdny ve škole a 2 dny v práci :D
No a s tou autoškolou, hele radši si jen zamáváme xD

Anonymní řekl(a)...

Já půjdu asi s váma taky do autoškoly. Já totiž hrozně miluju Flatouty :D

Anonymní řekl(a)...

Tak dáme závod, kdo první zruší celej vozovej park autoškoly :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog