Právě čtete

0

Feelin' Groovy

krakenek 17. října 2007
Protože je hodin jak na kostele, vezmu to dneska tak trochu za letu. Stále makám na protokolu do měření. Dělám to po kouskách a tak to trvá dýl, než bych čekal. Možná už bych byl u cíle, kdybych pořád nedělal zbytečný chyby. Prvně jsem zjistil, že mám špatně jedny údaje v tabulkách, takže znovu, následně jsem se u psaní tabulky nové zamyslel a tak jsem to dojebal znovu. Pak jsem zase dělal grafy, jeden jsem pokazil, protože jsem smíchal dvě různé věci dohromady, no prostě hotovo. Budu se muset víc soustředit a půjde to jak po másle. Nicméně, zítra to pravděpodobně dorazím, už mi toho moc nezbývá, ve čtvrtek si to jen ověřím u ostatních a v pátek se toho konečně zbavím.

Dneska večer (jak tak koukám na hodiny, tak už včera), jsem navštívil koncert dua Groovey na Leitnerce. Sice jsem byl zprvu trochu zklamán, že písní od Simona & Garfunkela moc nezaznělo, ale nakonec jsem byl i přesto spokojen. Jejich tvorba je zajímavá, vtipná a celkem líbivá. Atmosféra byla taky fajn, taková uvolněná. V šatně jsem pak potkal dvě holky (spíš by se hodilo paní, jedna už čeká druhý miminko), se kterýma jsem kdysi dávno chodil do skautu, tak to mě taky moc potěšilo.....no prostě fajn den :)
Fotky z koncertu:

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog