Právě čtete

0

Klucanina

krakenek 8. října 2007
Víkend byl pro mě neuvěřitelně dlouhej, asi proto, že jsem měl poměrně dost nabitej program. V sobotu jsme vyrazili s tátou a se ségrou na výlet. Den před tím jsem se byl ještě provětrat večer na vodárně a vrátil jsem se v celkem podroušeným stavu a tak pro mě bylo ranní vstávání náročný. Před osmou jsme vyrazili na Lesnou na vlak, kterým jsme jeli do Tišnova. Tam jsem si dal jako správný prase po ránu na nádraží u toho nejpochybnějšího vietnamce gyros v housce. Nebylo to tak strašný, žiju xD Přes náměstí jsme se pak vydali po modré značce na rozhlednu Klucanina. Tam jsme se napili a po schodech začali stoupat do nejvyššího patra věže. Výhled parádní i když se nám začalo hned po ránu zatahovat. Chvíli jsme se kochali krajinou a když jsme se nabažili, sestoupili jsme dolů a pokračovali dál po modré až do Veverské Bítýšky. Cestou jsme procházeli přes Hradčany, kde jsme se stavili na oběd. Pak následoval celkem dost velkej kopec, kterej se ukázal s tím nákladem jídla docela jako problém. Pak už to ale bylo v pohodě až do cíle, kde jsme ještě si dali ještě pití a počkali na 'třistatrojku', která nás odvezla do Bystrce. Tam jsme přesedli na šalinu a jeli k nám domů. Ségra s tátou potom jeli k babičce a já jsem vyrazil ke Stybikovi.

Na zastávce autobusu jsem si dal sraz s Tomíkem a spolu jsme pak vyrazili do Líšně. Dali jsme si se Stybikem vodárnu a pak došel Pirg se Zytynem z Komety, která jako zázrakem konečně vyhrála. Oba už byli docela v náladě, tak jsme je rychle dohnali. Po nějaké době, kdy už nikdo z nás rozumně neuvažoval, jsme se rozhodli jet do města na jídlo. Bylo asi půl druhé ráno, když nám jel bus. Zpátky jsme se dostali někdy před čtvrtou a naprosto vyčerpaní. Probudil jsem se ale celkem brzo, už někdy kolem deváté a tak jsem začal s pomocí ostatních uklízet ten nehoráznej bordel, co po nás zůstal. Kolem poledne jsme šli do Alberta koupit 'snídani' a po jedné už jsem byl doma. No a protože jsem měl náročnou noc, do školy jsem neudělal nic. Na úkol do matiky jsem se vykašlal, češtinu jsem neřešil a do angličtiny jsem si přečetl slovíčka. Když jsem se pokoušel učit nepravidelný slovesa, probudil jsem se ráno :D

Nakonec to ale dneska bylo celkem ok. Angličtinu jsem nějak splácal a češtinu natipoval jako ostatní. Taky nám Šeda vracel písemky z VOTky a byl jsem dost překvapenej, když jsem tam našel známku 2/3. Naprostá paráda, když si uvědomím, že to vůbec nechápu a neumím :D Zítra mám jen čtyři hodiny, takže dneska se opět žádná příprava do školy nekoná. Měl bych ale už pomalinku začít dělat ten protokol do měření...no uvidíme :)
Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com
Free Image Hosting at imagepolis.com

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog