Právě čtete

4

Foobar2000

krakenek 18. října 2007
Po dlouhé době jsem přešel z mého nejoblíbenějšího audio přehrávače WinAmp 5.x na něco jiného. Novou volbou se stal Foobar2000. Hardwarově nenáročný, malý, vzhledově jednoduchý avšak mocný prográmek, pro který není důležitý přeplácaný moderní design, ale hlavně kvalitní zvuk. Celá aplikace funguje na principu pluginů (obdobně jako třeba IM Miranda), kterých je ke stažení opravdu mnoho. Já jsem toho zatím moc nerozchodil, teprve začínám, ale aspoň jsem si trošku upravil barevně vzhled. Po prvních zkušenostech můžu jenom doporučit, stojí to za to a pro hračičky dvojnásob.

Free Image Hosting at imagepolis.com
Jinak jsem měl dneska konečně odpoledne pro sebe. Protokol na zítřek už jsem měl hotovej a tak jsem neměl nic na práci. Po škole jsem teda šel s kamošem na chvíli do města, protože o půl čtvrté jsem měl sraz se ségrou na moraváku a nechtělo se mi jedit domů a zase zpátky. Se švicou jsme potom šli koupit do Městskýho divadla lístky na Jesus Christ Superstar, takže už se moooc těším na příští týden. Pak jsme se stavili v GMku, kde jsem si konečně koupil supersvítivý LEDky, který už jsem tak dlouho potřeboval. Doma jsem pak po dlouhé době opravil LPT LED effect, takže už zase blikám. Potom jsem si vyměnil diody v casu u počítače, takže to zase vypadá o trochu líp. Prostě jsem si hrál a nic jinýho nedělal, paráda, to jsem potřeboval už dlouho.

No, zase článek, co stojí naprosto za prd, snad to bude příště lepší, mějte se :))

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěknej prográmek, ale na můj vkus to zabírá až moc místa z plochy:P
Já radši ten WinAmp:)

Anonymní řekl(a)...

však winamp je výbornej, mám ho rád, jen si chci trochu hrát...nerýmuje se to? :D

a samozřejmě tolik místa zabírat nemusí ;)

Anonymní řekl(a)...

Nevypada to zle. Asi uz taky budu muset udelat facelift :)

Anonymní řekl(a)...

no, tak na začátek asi dobrý, ale mohlo by být lepší ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog