Právě čtete

13

Nesnáším oblek

krakenek 21. listopadu 2007
Aaaaa, ten střih, ty kalhoty, jak je to nepohodlný, uaaaaa, jak to může někdo nosit dobrovolně? xD

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Wow, cool man! ;)

Anonymní řekl(a)...

A kam se chystáš?

Anonymní řekl(a)...

Hehe, díky :-*

a v neděli valím do divadla na muzikál, tak musím:)

Anonymní řekl(a)...

Jedním slovem "Štramááááák"!!

Anonymní řekl(a)...

Švihák lázeňský :DD

Anonymní řekl(a)...

Přesně! :D

Anonymní řekl(a)...

Lol hej nejdeš náhodou na Jesus Christsuperstar do městskýho?

Anonymní řekl(a)...

Jasně že jdu...to zní tak, že ty asi taky, co? :D

Anonymní řekl(a)...

No jasný...Jdu s tatem a s bráchou. Tak se tam asi uvidíme :-)

Anonymní řekl(a)...

Já bych v tom i chodil, láká mě to :D ale až budu ve vatě:)

Anonymní řekl(a)...

Marička: Tak třeba jo :) ...já jdu se ségrou a se švagrem.

Honny: To já teda ne, necítím se v tom, fuj fuj :D

Anonymní řekl(a)...

Náhodou smoking je sexy:-)

Anonymní řekl(a)...

Ok, on ať je sexy, ale mě z toho vynechá;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog