Právě čtete

2

Brrrrrm

krakenek 7. února 2008
Dneska jsem se v autoškole projel zase jednou v největší špičce. Startoval jsem o půl čtvrté a jezdili jsme dneska výjimečně ve třech, protože s náma jel ještě Pelikán (nevypadal tak, jen se tak jmenoval), instruktor, kterýho Hansel zaučoval. Probíhalo to tím způsobem, že se Hansel posadil vedle mě, oznámil mi, že tam vůbec není, že tam sedí jen aby se koukal po ženských a že ať všechno řeším s kolegou. Mno, tak jsme si pak ještě vystoupili, že zkontrolujem osvětlení, obíhali jsme dokola jak tři blázni, ale svítilo všecko, tak jsme vyrazili. Během cesty Hansel zjistil, že tam radši bude a to hned potom, co jsem nedal přednost zprava, zatáčel jsem doleva a málem mě smetl trolejbus, tlačil jsem se do pruhu, kde bylo auto a....no radši stačí. Jako, na dvanáctou jízdu, to byla fakt sranda :D Ale tak, pochválili mi techniku jízdy, že to prostě jako ovládat umím no :D ale ty pravidla....pilovat a pilovat, protože zkoušky se blíží úplně šílenou rychlostí a já se začínám bát :))

Včera po škole jsem šel s Tomíkem na jedno, no ono to zas tak úplně po škole nebylo, jsem si domů skočil ještě na oběd, abych náhodou neumřel hlady a pak jsem teprve vyrazil. V Tenkrát na Západě se prostřídalo spoustu lidí, chvilku tam pobyl Pirg, byla tam Oliva a Pepa, co jsem je poznal v Mandře, pak došla Lucka a Eliška a....spousta lidí. Opustil jsem je někdy o půl deváté, protože jsem měl doma ještě nejakou práci...no, tak to kecám xD

Zítra bych tam do té školy radši vůbec nešel, jsem tady z toho týdne strašně unavenej. Má to za následek krásný úterý, kdy jsem seděl nad tahákem až někdy do půl třetí a následující den se žádná písemka nepsala. Skutečně mě to velice potěšilo, byl jsem úplně nadšen, že jsem byl vzhůru jen tak a tak jsem to díky tomu celej týden dost hustě nedával. Už jsem to nezvládl dospat, odpoledne se mi nechce a jít večer brzo? To neumím a jen tak se to asi nenaučím, dokud únavou nepadnu, tak si nebudu krátit den :D

Mno, tak události máme shrnuty :D Poslední dobou jsem se trochu víc díval na telku, asi třikrát, a musím říct, že Nova nás krmí opravdu kvalitními pořady. Prvně jsem viděl kousek České Miss, u které jsem se výborně bavil. Nechápu jak to někdo může brát vážně, přijde mi to hrozně tupý a trapný, soutěžit o to, kdo je 'krásnější', neuznávám to. Pak mě nadchnul Xfactor, kde jsem zase nemohl kolikrát uvěřit vlastním očím, ale nasmál jsem se taky dost. Každopádně, vím, že tu televizi zase dlouho budu obcházet obloukem...teda, před spaním si pustím Walker Texas Ranger, protože Chuck je legenda :D

Edit: ta posloupnost událostí je úžasná...dneska, včera, zítra xD

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak tebe snad radši na silnici nepotkám :P >:)

Anonymní řekl(a)...

Ono to už bude jenom lepší ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog