Právě čtete

3

Slavíme, pracujeme

krakenek 19. února 2008
Konečně jsem se dostal k tomu, abych něco naťukal na ten můj blog. Mám toho teď opravdu moc, tak jsem rád, když si na chvíli sednu k počítači. V sobotu jsem byl s Katuškou pozvanej na oslavu narozenin mýho švagra, kterej slavil kulatých třicet. Konalo se to samozřejmě v malým Pegasu na Jiráskově, kam jsme dorazili v sedm. Oficiální začátek byl v šest, ale že jsme přišli o hoďku později vůbec nevadilo, ani zdaleka jsme nebyli poslední. Lidí bylo dost a když se to malinko rozjelo, tak jsme se myslím celkem i bavili :)

Jinak nemám nic co bych vám vyprávěl, jsou jarní prázdniny, ale já si je moc neužívám. Od pondělka makám v ABB, takže mě každodení vstávání o půl páte docela ničí. Když se pak vrátím o půl šesté večer domů, není už zrovna moc věcí, co by se dalo stihnout nebo dělat. Doufám, že vyjde ten blížící se víkend tak jak má :)

Tak kdo má prázky, užívejte a kdo náhodou ne, mějte se taky krásně...omlouvám se, že je to dneska tak krátký, ale aspoň víte, že žiju :P

Ještě nějaký fotečky z oslavy :D :D

Oslavenec
Čolek s Honzou
Ivča s Jančou
Mates a Navrc
Roman s Luckou
Míra, Jana a Honza
Destička s Krakenkem
Staňa

3 komentářů:

Klarka0608 řekl(a)...

hej na ty fotce s destickou vam to uplne strasne moc slusi!!!:)

Anonymní řekl(a)...

Míša Suchánek...jeeee :D

A koukám, že máme dokonce fotku, kde ani jeden nespíme, to je úspěch xD

krakenek řekl(a)...

Díky moc, klárko :-*

Katy, to jsi ještě neviděla ty ostatní xDD ...a Suchoš je psychouš :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog