Právě čtete

4

Prázdninová zpověď

krakenek 24. února 2008
Na hodinách skoro jedenáct, zítra zas do školy...hnusnej večer. Ono i po obyčejným víkendu to stojí za to, ale když je člověk celej týden doma, smířit se s tím, že se zase nevyspí je celkem těžký. Já jsem se teda vlastně nevyspal ani ten prázdninovej týden. Vlastně to bylo ještě horší, než normálně. Chodil jsem od pondělí do práce a vstával jsem pravidelně o půl páté. Pak následovala skoro hodinová cesta a deset hodin práce. Domů jsem polámanej chodil někdy k večeru a než jsem se doma vůbec rozkoukal, už abych šel na kutě. To se mi samozřejmě nedařilo, takže jsem spával někdy čtyři hodiny, jindy třeba zase pět. V práci jsem pak jak v kriminále dělal jednu a tu samou věc, montoval nějaký držáky na rozváděče. Nemám radost ani z vydělaných peněz, protože většinou zalepím dluhy a možná mi zbude na to pouzdro na kytaru, ale to ještě nevím...

Celej týden jsem se ale těšil na pátek, protože jsem byl domluvenej s destičkou, klárkou, maričkou a martinem, že se slezem u mě doma. Rodiče jsem kvůli tomu vykopal na víkend k babičce, takže to bylo supr. Cestou z práce jsem se stavil v Tescu, nakoupil jsem pití a nějaký drobnosti a vyrazil jsem domů. Vzal jsem to přes Shanti, vyzvedl jsem tabáky na vodárnu a uhlíky. Uklidil jsem, dal jsem si vanu a kolem osmé jsme se sešli. Ze začátku to bylo malinko upjatý, ale to tak bývá snad vždycky, pak to už ale bylo jenom fajn, teda do té doby, něž jsme to s Perfíkem tak trochu neustáli. Pili jsme trošku víc, skočili jsme ještě do SportBaru na pivko a na Malibu (díky za pozvání;) ) a pak už se to s náma vezlo. Nakonec Marča s Marťou odjeli domů taxíkem a mě musela Katuška uložit do hajan a s Klárkou to doma dokonce dali trochu dohromady...no prostě, ještě jednou moc děkuju a omlouvám se, ještě že vás mám :)
V sobotu ráno jsem byl totálně mimo, ještě jsem Martinovi zavezl brýle, páč si je u mě nechal a pak jsem se trochu zrekonstruoval a vyrazil s Pirgem za Stybikem, kterýho jsme vyzvedli v Líšni a jeli jsme do Olympie. Nakoupili jsme plno věcí, ze kterých doma pak vznikly smažený řízky, americký brambory, česnečka,....prostě banda blbců se zase jednou nudila :D :D Ale dobrá noc...

Dnešek už nic moc, prostě neděle, není co vykládat, na školu jsem se vysral, to už jsem říkal. Ještě si tady chvílu pohraju s kytarou a valím na kutě...tak se mějte :)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pátek byl dobrej, i přes to zakončení:DD a já se ráda starám, jsem milosrdná sestra Anna, jak povídala Klárka xDDD

Akorát o tom jídle si neměl mluvit, mám dneska hrozný chutě, řízek bych si dala, ale teď ve dvanáct asi těžko, stačil ten guláš v devět :D

Anonymní řekl(a)...

Ježiš ta fotka je hrozná, tu neměl nikdo vidět....xDDD

Perfect... řekl(a)...

Hehe já moc děkuju za ty brýle, byl bych jinak uplně vyřízenej... No a pátek byl zajímavej no a pozvání np :D.

krakenek řekl(a)...

Tak ještě jednou díky milosrdná sestro Anno xDD Guláš v devět, to je slušný, ale věř mi, že ani ve dvanáct není nic ztraceno :D

Mari, neměli jste mi to nechat ve foťáku :DD A náhodou je to supr fotka, tak ticho! :D

Za brýle neděkuj, to je v pohodě, já jsem se ráno aspoň trochu provětral a udělalo mi to dobře :D Příště to dáme líp :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog