Právě čtete

0

Divadlo?

krakenek 26. března 2007
Je to asi měsíc, co jsme se ve škole vydali s našema učitelkama na anglické představení do divadla Barka. Tehdá byl zrovna jeden z těch dní, kdy byl všude sníh a tak jsme se celou cestu koulovali. Když jsme tam ale dorazili, zjistili naše milé paní učitelky, že jsme špatně a že to dávají až o měsíc později xD Řekli jsme, nu dobrá, za měsíc jdem znova....

Tenhle týden máme pondělí i úterý ředitelský volno. Náhodou zrovna na tohle pondělí vyšlo to divadlo. Byli jsme domluvení 10:20 u divadla a já jsem samozřejmě nestíhal...no, kdyby ten mrdák v trolejbusu nejel dřív, tak jsem to dal. Ale to je jedno. Dojel jsem k divadlu a vidím, že mi jdou všichni totálně vysmátí naproti. Divadlo opět není! Paní učitelky z toho byly viditelně rozhozený, řekl jsem jim dobrý den a nashledanou a šel jsem s Wolfem k Maňasovi. Tam jsme chvíli pobyli (Za tu chvíli Maňas stihl švihnout o zem jedním z Wolfových aparátů, když se ho snažil neúspěšně rozmontovat a taky jsme si zajezdili na komplu Live For Speed) no a pak došel Špalek, což mě potěšilo, protože jsem ho neviděl aspoň dva roky. Šli jsme naproti do Valašky na pivko a pak už jsem jel domů.

K večeru se ještě stavil Zytyn a Kopec a vyškemrali na mě starej monitor, protože zytynkův se rozhodl stávkovat. Šel jsem s nima a tak jsme aspoň trochu pokecali. Za chvíli pojedu za tátou do práce a pak pojedem s autem do myčky...v noci tam nikdo není, všichni jsou líní :P *Ták čau*

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog