Právě čtete

2

Paul Simon WebPark

krakenek 11. března 2007
Protože jsem dnes už dlouholetým fanouškem Simona & Garfunkela a zejména právě Paula Simona, udělal jsem asi před dvěma roky stránky, které se obsahem zaměřovali právě na S&G. Časem se mi ale ozval člověk, který se později stal mým velkým kamarádem a který je, dá se říct, mistrem v oboru. Překládal Simonovi písně a na internetu jim věnoval trochu místa. Mě se to samozřejmě velice líbilo, takže jsem se o to dost zajímal.

Protože viděl, že můj zájem o Simona a o jeho texty je opravdu velký, začal mne zásobovat krásnými materiály. Neoficiální nahrávky, koncerty a jiné zajímavosti. Za ten čas jsme se myslím docela poznali i když se vídáme víceméně jen po internetu...osobně jsme se potkali jen párkrát.

Každopádně jednoho dne jsem se rozhodl, že bych s jeho stránečkou, plnou nepřehledných textů, něco udělal. Byla škoda, aby takový poklad byl skrytý jen pod hromadou písmen. A tak se zrodil dnešní Paul Simon WebPark. Stránka, co do informační hodnoty kvalitní, je stále jen dočasná. Připravují se Fan stránky našeho klubu, které ale brzdí čas. I tak určitě WebPark stojí za prohlédnutí :)

(klik)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

takže tak, můj názor na Simona je samozřejmně velice kladný...gh gh gh

Anonymní řekl(a)...

ale to poslední co jsem chtěl říct je, že až vám bude v životě nejhůř, pusťte si Simona a všechny stíny padnou za vás...

no, něco v tom bude

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog