Právě čtete

8

My room - Part 1

krakenek 18. března 2007
Protože jsem se teda konečně pustil do úprav pokoje, rozhodl jsem se začít takovej ''seriálek'', kde budu upozorňovat na nějaký zásadnější změny.

To nejhlavnější uveřejním již dnes. V sobotu jsem maloval a pokládal novej koberec. Práce bylo opravdu nad hlavu, protože vystěhovat všechno není žádná sranda. Vstával jsem po sedmé a v osm už jsem nosil nábytek. Samozřejmě, že ne sám, pomáhala celá rodina. To nám zabralo zhruba dvě hodiny. Potom jsem namíchal bílou barvu a jal jsem se malovat strop. Šlo to poměrně rychle a za asi hodinu a půl jsem už chystal barvu na stěny. Začal jsem vymalováním všech rohů, kolem dveří a oken a pokračoval jsem linkou u stropu, která dala nejvíc práce. S tímhle jsem skončil asi kolem třetí. Umyl jsem si ruce a šel se naobědvat. Po obědě následovaly stěny, šlo to dobře, ale čas letěl. Když bylo asi půl šesté dokončoval jsem druhou vrstvu. Potom následovalo umývání všeho, od oken počínaje, podlahou konče, čehož se ujala maminka se ségrou. V sedm jsem začal pokládat koberec, to už ale byla hračka. Poslední tečkou za sobotním programem bylo nastěhování nábytku a uklízení celýho bytu. Skončili jsme asi v jedenáct a já jsem se potom byl umýt a asi do jedné v noci jsem uklízel různý drobnosti.

Dneska už se jenom kochám a taky teda sotva chodím a ani neudržím nic v ruce, ale to se spraví. Podle doktorky jsem ještě oficiálně nemocnej a měl bych být do čtvrtka doma, ale já půjdu dřív. Chtěl jsem už zítra, ale ještě nevím. Spíš asi až v úterý. Tak se mějte a nakonec vám sem hodím fotodokumentaci :)

Fotka 1. až 3. -> Původní pokoj. Není to tak úplně pravda, protože už jsou tam náznaky příprav na malování a hlavně je tam strašnej bordel.

Fotka 4. a 5. -> Pokoj téměř připraven na malování.

Fotka 6. -> Makám...

Fotka 7. až 9. -> Nová podoba pokoje. Není to samozřejmě kompletní, protože tam chybí spousta doplňků a přibyde nějakej nábytek, ale to až postupem času. Fotky nesmíte brát úplně vážně, je to focený večer za umělýho osvětlení, což moc nedávám, takže barvy nejsou úplně ok.

1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9.

8 komentářů:

Perfect... řekl(a)...

Pěkný, seš šikulka :).

Anonymní řekl(a)...

díky :))

Anonymní řekl(a)...

Krása, já ten pokoj nepoznávám :).

Anonymní řekl(a)...

thx...ale jo, dá se to :)

Anonymní řekl(a)...

To je pěkný a hrozně útulný, hlavně ta barva zdí...fakt supr, nechceš mi taky vymalovat pokoj? Bych chtěla něco podobnýho:D

Anonymní řekl(a)...

Dík, klidně můžem malovat, ale zas tak úplně skvělý to není, ale jsem spokojen :)) Jo a ta barva je děsně drahá xD

Anonymní řekl(a)...

Brutalitka!!!!

Anonymní řekl(a)...

tyjo tedka si tak nahodne prohlizim tvuj blog a vidim toto!ten pokoj je fakt super,teply barvy mam rada,a navic to pusobi velice esteticky :)))

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog