Právě čtete

2

Sakriš...

krakenek 10. března 2007
Musím se omluvit, že jsem to tady tak zanedbal, ale nějak jsem neměl náladu na psaní. Párkrát jsem to sice zkoušel, ale nedařilo se. Měl jsem dokonce uložených pár rozepsaných příspěvků, ale pokaždé jsem to radši smazal, protože takový hovna, co jsem tam mlel by stejně nikdo nečetl. Nedělám si ale naděje, že bude někdo číst tohle, ale už bylo na čase...

Před dvěma týdny se konala LAN party. Podle mého mnohem vydařenější než ta předchozí. Byl jsem tam bez nemoci, celou dobu až do konce a se Stybikem. Prdel to byla pořádná, sice jsme to hraní někdy docela dost sabotovali, ale i tak nás to bavilo. Hrál se hlavně CS Source, Flat Out 2, Battlefield 1942 a podobný. Se Stybikem jsem si dali po netu i Call of Duty. Jediný minus bylo, že jsme se tam pořádně nezkašovali a to jsme měli pivo zadarmo. Prostě na to nějak nebyla nálada, ale druhej večer jsme se stejně trošku rozbili. Prostě prohlašuji poslední LAN party za výbornou.

Jinak se nic neobvyklýho nestalo, minulej pátek jsem byl se Stybikem a s Klárkou na vodárně. Prvně bylo v plánu zajít někam na pivo, nakonec z toho sešlo a tak jsme byli u nás. V sobotu pak u mě Stybik spal a přidal se k němu Pirg. Objednali jsme pizzu, dali vodárnu a zkoukli nějakej film...pohodička.

Taky se musím zmínit o škole. Poslední týden jsem se rozhodl prohlásit asi za můj nejúspěšnější v historii SPŠE. Spousta písemek, ale žádná nedopadla vyloženě špatně. Dokonce se tam objevila i jednička z matiky, což je událot naprosto ojedinělá a i kdybych měl z ostatních předmětů známky špatný, tahleta jednička pořád značí vysokou úspěšnost. Hlavně že jsem se konečně dožil pátku, moc jsem se těšil na víkend, konečně zas nějaký volno...

Jinak předem oznamuji, že se chystám do postupné přestavby pokoje. Nebude to ze dne na den, protože to všechno stojí peníze a ty nikdy nejsou. Za hlavní bod ale považuju příští víkend, kdy budu malovat a pokládat novej koberec...pokud tedy vše vyjde tak jak má. Během dalšího měsíce nebo dvou by mělo následovat nějaké stěhování nábytku, pokupování doplňků a před prázdninama by to mohlo být hotové. Toť moje představa, všechno může být jinak.

Tak já budu pomalu končit. Článek to není nijak moc hodnotnej, ale číst se to myslím dá... Zdarec

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Klááááááááálka!


btw, *týden (ne víkend), předpokládám...

Anonymní řekl(a)...

heh:))

jéé, máš pravdu, dík

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog