Právě čtete

3

Je mi líp

krakenek 16. března 2007
Tákže, konečně se mi ulevilo. Včera jsem to už nějak nedával a tak jsem šel k doktorovi. Celou cestu jsem doufal, že tam nikdo nebude, takže nakonec tam bylo asi 20 lidí. Většinou malý děti, ale překvapilo mě, že byly ukázněný a některý menší i srandovní a roztomilý. Čekání se protáhlo na něco málo přes hodinu. Doktorka konstatovala, že jsem nemocnej (fááákt?) a dala mi antibiotika, která příjemně rychle zabrala.

Dnešek jsem víceméně celej prozevloval, ale vůbec mě to nemrzí. Dohrál jsem asi po desáté Call of Duty (nuda udělá svoje) a poslouchal jsem hudbu. Odpoledne se stavily Destička s Peťou, tak jsem rád že jsme aspoň pokecali, jinak bych se doma unudil. Takže díky holky :)
Večer jsem ještě dokončoval přípravný práce na zítřejší malování. Hlavně mi drže palce, ať se všechno podaří, protože to bude mega práce. Mám nachystanej foťák, takže vám budu zachycovat všechny zajímavý okamžiky. Původní pokoj (už lehce odstrojenej) mám na fotce taky, tak to sem potom hodím.

HA! Musím končit jinak se po**iju....valím na záchod, zdarec :D

3 komentářů:

Perfect... řekl(a)...

Těším se na fotky :).

Anonymní řekl(a)...

To jsem rád, všechno bude... Pokoj už je hotovej, teda prozatím, takže to sem asi zítra hodím :)

Anonymní řekl(a)...

tak jsem to stihnul dneska :P

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog