Právě čtete

6

Nemoc...zase :(

krakenek 13. března 2007
Tak je to tu zase. Naposledy před Vánocema a teď znovu. Doufám, že mě to brzo pustí, protože mě to fakt nebaví. Je sice příjemný flákat se doma, ale ne s tím, že celej den bolí hlava a člověk sotva polyká. A to v sobotu maluju pokoj, pokládám koberec, stěhuju nábytek, práce na celej den. Možná se potom zastřelím...

Každopádně se mějte aspoň vy dobře :)

Edit: 50. příspěvek na blogu...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem nemocná a doma..poď na ICQ, zboříme síť xD

Anonymní řekl(a)...

No, teď jsem tam vlezl a nemám to s kým bořit :))

Anonymní řekl(a)...

Uzdrav se, příští pátek jdeš na play-off. Slíbils to :)

Anonymní řekl(a)...

tak to by snad už mělo být ok...jinak mě mrdne, protože mě to fakt nebaví

A doufám že půjdu, play-off už je něco

Perfect... řekl(a)...

Sakra já chcu být taky doma :D... Ne hele, rychle se uzdrav a s prací to moc nepřeháněj :))...

Anonymní řekl(a)...

Díky :)

Jakoze doma je to dobry, ale jen kdyz clovekovi nic neni...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog