Právě čtete

0

Jak jde život

krakenek 29. března 2007
Musím uznat, že momentálně nic moc. Celej týden naprostej stereotyp (možná 'monotyp', protože i to stereo má aspoň dva kanály), nikde jsem nebyl, nic jsem neudělal a jsem totálně unavenej. A to jsem prosím pěkně šel do školy až ve středu, protože jsme měli ty dva dny volna. No prostě hrůza. Trochu za to může i letní čas, se kterým se nějak nemůžu srovnat, ale na druhou stranu jsem rád, že už se to konečně přehodilo. Taky je pravda, že se mi čím dál tím hůř učí. Venku se dělá hezky, pomalu začíná být teplo a já nemám vůbec náladu sedět mezi sešitama. To znamená, že to ve škole jde tak trochu od deseti k pěti....dneska druhá pětka v elektronice.

Co se víkendu týče, nevím o ničem, co by se mělo dít nebo konat. Celkem dost mě to s*re, protože bych i někam zašel. Taky bych se po dlouhé době celkem rád i trochu nakalil. V tomhle ohledu proti mě samozřejmě hrají peníze, protože přece jenom se říká: 'Bez peněz do hospody nelez' a já se toho radši držím....jedině že by mě někdo založil xD

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog