Právě čtete

5

Hovorovky

krakenek 19. dubna 2007
Tak to nakonec dopadlo celkem dobře. Máma vlastně ani moc nenadávala. Donesla mi seznam známek a protože jsem o všem většinou věděl, ani mě to moc nepřekvapilo. I to momentální propadání v elektronice vzala sportovně, však ví, že to dám. Teda doufám, to by byl nehoráznej průšvih. Nakonec mě akorát celekm seřvala za to, že jsem stále neodevzdal smlouvu na praxi, kterou už asi měscí nosím v tašce a je z toho celá sežvejkaná. Tak to snad zítra odevzdám...

Týden víceméně proběhl na pohodu. Zítra jdem do těláku o půl hoďky později...nevím proč, ale nemrzí mě to a odpadá nám poslední hodina strojnictví, takže končím už 12.20. Paráda. Navíc nám oznámili 'rozvrh' na příští týden a to mě hodně potěšilo. Ve čtvrtek a pátek bude volno (jeden den z toho jdem na hvězdárnu), pak je víken a následují další dva dny volna v pondělí a v úterý, protže je svátek a dostali jsem ředitelský volno.

E-mailem jsem dostal dva celkem dobrý vtipy...
Atletické závody a probíhá hod kladivem. Do klece vstoupí Čech, roztočí
kladivo a hodí 81 metrů. Následuje velký potlesk a reportér se ptá
závodníka, kde že se to naučil takhle házet? Čech odpoví: "Jsem kovář a s
kladivem pracuju dnes a denně."
Po něm nastoupí slovák a dosáhne výkonu 82 metrů. Ještě větší potlesk a
reportér se ptá na to samé. Slovák odpoví: "Jsem dřevorubec, pracuji v lese
a proto mám takovou sílu."
Jako poslední jde na řadu cikán, opře se do toho a naměří mu 85 metrů.
Obrovské ovace a udivený reportér se táže, kde pracuje on. Cikán odpoví:
"Jsem nezaměstnaný."
Reportér se proto ptá, jak je možné, že má takovou sílu?
Cikán na to: Když jsem byl malý, tak mi dědeček povídal, jak ti někdo dá do
ruky kladivo, lopatu nebo něco podobnýho, tak to zahoď, jak nejdál můžeš..
.

Pentagon ve svém posledním průzkumu zjistil, že v aktivní službě se
nachází příliš mnoho generálů a tak se rozhodl nabídnout jim dřívější
odchod do důchodu s tím, že dostanou speciální bonus.
Slíbili tak každému generálovi, který odejde do důchodu ihned plný
plat do konce roku plus $10,000 za každý palec naměřený v rovné čáře
mezi jakýmikoliv dvěma částmi generálova těla s tím, že generál sám si
může dané dva body vybrat. První muž, generál letectva, přijal.
Nechal se změřit od vršku hlavy až k patám. Naměřili mu šest stop a
on si odnesl šek na $720,000.
Druhý muž, armádní generál, se nechal změřit od prstu u natažených
rukou nad hlavou až k patám. Naměřili mu osm stop a on si odnesl šek
na $960,000.
Když se přihlásil třetí generál, starý šedivý mariňák, zeptali se, odkud
kam se chce nechat změřit. On povídá: "Od špičky mého přirození až ke
konci varlat." Muž, který vyplácel penzi, se mariňáka zeptal, jestli si to
ještě nechce rozmyslet a prozradil mu, kolik vypláceli jeho dvěma
předchůdcům. Mariňák trval na svém a jelikož si na to úředník sám
netroufl, rozhodl se přizvat lékaře.
Lékař poprosil generála, aby si sundal kalhoty a generál to s klidem
udělal. Přiložil tedy metr na špičku jeho penisu a vykřikl: "Pane Bože!!!
Kde jsou vaše varlata????"
A generál mu ledově odpověděl: "Ve Vietnamu."

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vtipy sou výborný:D. Jinak jaktože máte zas sakra nějaký volno!! Ve čtvrtek a v pátek je nějakej svátek?

krakenek řekl(a)...

Ne, není, ale máme nuž nějaký maturity a tak nám dali volno aby jsme 'nezavazeli' :))

Anonymní řekl(a)...

Grrr...:D Nejvíc mě štve, jak se všichni v pondělí budete flákat doma s prodlouženým víkendem a my povalíme do školy...doufám, že tě to volno zavalí xD

krakenek řekl(a)...

Počkej, vy nemáte v pondělí volno? xD No tak to mě teda jako mrzí :D :D, ale jakto??

Anonymní řekl(a)...

Protože naše ředitelka je prostě kráva, co na to říct :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog