Právě čtete

0

Týden z prd*le

krakenek 12. dubna 2007
Je to tak. Tenhle týden se zrovna moc nedaří. Ve škole bych to mohl nazvat horším průměrem a mimo školu je to možná ještě o trochu horší...ale to je fuk.

Protože o víkendu chci do naší škůdky nainstalovat rádio (repro do zadního plata už je na místě), začal jsem shánět potřebný 'materiál'. Prvně to byla aku-vrtačka, kterou bohužel nevlastním. Zítra si pro ni jedu, tak snad to bude v pohodě. Dále jsem dneska koupoval kabel k repru. Krásných 15 metrů, stálo mě to 150 Kč. Není to moc, ale na moje prázdný a navíc děravý kapsy je to hodně. Doma na posteli mi stojí panel na rádio, vypreparovanej z naší staré šádesky. JENŽE, jak jsem si do dnešního dne myslel, že to půjde všechno jak po másle, tak jsem se šeredně spletl. Zřejmě mi jedna věc unikla a já ji nechal ve starým autě, který dnes už odpočívá na vrakále. Bez té jedné malé součástky je celej panel nepoužitelnej. Takže zítra mě ještě čeká koupě novýho, což je dalších 340 Kč. Jsem zvědavej, co se ještě objeví...

Jinak o víkendu nic zvláštního neplánuju, pokud bude rádíjko hotový rychle (nebude), tak půjdu odpoledne fotit. Vytáhnu stativ a vyrazím buď někam za město a nebo naopak fotit centrum Brna. Už dlouho si chci zkusit nafotit večerní snímky Brna, ale pořád jsem se k tomu nedonutil. Tak snad to vyjde.

V pokoji už asi před týdnem přibyla nová věcička, takže brzo očekávejte další dílek seriálu My Room. Snad se bude líbit. Teď se jdu učit elektrotechnologii, zítra bude krááásnej test, tak ať aspoň něco málo umím. Druhá třída pro nás měla otázky, ale já samozřejmě nic nemám...No, supr, tak se mějte.

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog