Právě čtete

2

My room - Part 2

krakenek 24. dubna 2007
Je to hotový už sice nějakej ten pátek, ale dostal jsem se k tomu až dnes. Protože se snažím udělat si pokoj pro sebe co nejútulnější, rozhodl jsem se dát na zeď závěs. Potřeboval jsem celkem velký kus látky, nejlépe tmavě červenou, tmavší než je zeď. Zajel jsem tedy do prodejny metrového textilu Kars a hledal. Ceny byly poměrně vysoké a pořád jsem nemohl najít nic, co by mi vyhovovalo. Nakonec jsem ale našel látku celkem slušnou i s ucházející cenou. Celý mě to vyšlo na nějakých 650 Kč.

Dalším problémem bylo upevnění. Nad oknem je garniž, ale jak to dát na zeď? Potom mě napadlo použít dřevěnou lištu, na kterou by se upevnil závěs a celá tahle nádhera by se pak přišroubovala nahoru ke stropu. Nápad se jevil jako dobrý a tak jsem to realizoval. V Baumarktu jsem koupil dvoumetrovou lištu za nějakých 50 Kč a hurá na to. Maminka mi pomohla závěs obšít a pověsit na lištu. Upevnění na zeď ale bylo na mě. Vytáhl jsem vrtačku a jel... Musím říct, že nic tak tvrdýho jsem neviděl. 4 díry mi zabraly asi hodinu, ale nakonec se vše povedlo a výsledek stojí za to.

Momentálně samozřejmě není nic hotové. Stále je u zdi nalepená válenda se kterou se už nepočítá a na její místo přijde několik jiných věcí. Co a jak se dozvíte až to bude na místě. Snad se brzy dočkám...

Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com
Fotka závěsu je tam 2x, protože jsem nevěděl, která je lepší :)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak na konci tohoto seriálu se na to musím podívat naživo. Už z fotek to vypadá zatraceně dobře.

krakenek řekl(a)...

Já tvou návštěvu úmyslně odkládám :D
Ne, už by to snad mělo být brzo komplet. Doufám, že tak do měsícě by to hlavní, nejdůležitější mělo být hotový...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog