Právě čtete

7

Ohňostroj

krakenek 28. května 2007
Sobota byla naprosto famózní. Večer jsem vyrazil s kamošema na ohňostroj na brněnskou přehradu. Byla to v pořadí druhá show a soutěžili Italové a já myslím, že se jim to moc povedlo. Je sice možný, že se mi to líbilo tak hodně proto, že jsem byl už silně rozbitej, ale ať už tak nebo tak, bylo to krásný.

Před ohňostrojem mi psal ještě Perfík, páč potřeboval poradit co na sebe :D (zdravím). Myslím ale, že jsem mu moc nepomohl, ono to ani moc nešlo. Pak jsme si řekli, že se tam možná potkáme, což se sice nestalo, ale možná je to jenom dobře (pro něj i pro jeho drahou polovičku :DD)...příště to určitě vyjde ;)

Kromě ohňostroje jsem se taky suprově najedl. Měli jsme celkově dost velkej hlad a tak jsme začali párkem, pokračovali přes palačinky a skončili u smažáku. Nicméně, bylo to všechno moc mňam :) Po jídle jsme chvíli courali po přístavišti a pak jsme jeli....do města? Jo, asi to bylo do města, protože nás hrozně boleli nohy a tak jsme si šli sednout na českou (jak nějaký boveráci). Potom jsme odkráčeli na nádr na rozjezd a ve dvě jsem byl doma. Hlavně že byla prdel, to je důležitý...
___________________________________________________________________________

První den v práci

Je mi blbý psát dva příspěvky za sebou a tak jsem to spojil do jednoho i když to spolu vůbec nesouvisí. Dneska jsem poprvé zkusil, co to je pracovat. Nemyslím babičce zrýt záhonek na zahradě nebo tátovi umýt auto, ale skutečnou práci. V rámci školní praxe (NEPLACENÉ) jsem si vybral firmu ABB, protože tam dělá moje sestra, a dnšním dnem nastoupil na praxi, která potrvá 14 dní a kde si mám okusit, jak to v takové fabrice funguje.

Vstával jsem opravdu brzo, protože se chodí na 6:30 a jel jsem na Vídeňskou. Tam na mě čekala sestřička, která mě zavedla do ABB a předala mě na dílně. Tam jsem prvně vyřizoval s mistrem formality a pak mě odvedl do šatny. Převlíkl jsem se a napochodoval na pracoviště, kde si mě přebral zase jinej mistr, kterej mi ukázal, kde co je; řekl co mám dělat, když bude hořet a kde budu teda pracovat.

Nastoupil jsem k takovýmu v pohodě borcovi, kterej mi hned zadal něco na práci. Montoval jsem držáky na VN rozváděče a celkem mě to i bavilo. Pak už toho bylo dost a tak jsem dostal nýtovací pistoli a nýtoval jsem plechy. Z nich další borec rovnou montoval nějaký hovna, ale co to bylo nevím, nerozumím tomu :D Po 4 a půl hodině byla klasická půlhodinová pauza a tak jsem si zašel do šatny, zavolal jsem ségře a ta mi potom přinesla pití a šňůrku na kartičku. (Všichni musíme mít kartičky a protože to nemám kam připnout, mám šňůrku :D). Po přestávce už mě čekalo jen 2 a půl hodiny a tak jsem si v pohodě nýtoval a čas celkem rychle utíkal. Před jednou za mnou přišel mistr (nebo spíš ten, co mi dává práci...vedoucí pracoviště?) a řel mi, že už bude jedna, tak že už mám končit. Prohodili jsme pár slov a když se dozvěděl, že za tu práci asi nedostanu ani korunu, hrozně se tomu divil. Řekl mi, že se na to musí ještě zeptat. Pak mi ještě nabídnul, jestli bych tam nechtěl (mimo praxi) bývat až do večera. Na to jsem mu odvětil, že když to bude proplacený, tak že určitě. Ještě jednou mi slíbil, že se zeptá a pak už jsem šel do šatny.

Musím říct, že mě to celkově moc potěšilo. Šlo mi to, lidi jsou tam v pohodě a ještě mají o mě zájem...co víc si přát. Moje dobrá nálada mi ale nevydržela dlouho, protože když jsem dobíhal šalinu a pak do ní následně nastoupil, zapomněl jsem si označit jízdenku (jel jsem si zrovna koupit šalinkartu) a chytla mě revizorka. Hádal jsem se s ní, ale zbytečně...mám to za 500 :(

7 komentářů:

Perfect... řekl(a)...

Lolec xD. Ale jo poradils me :D... Jinak jukni ke me, mozna bylo lepsi ze sme se nepotkali :D... Ale tak priste si dame urco scuka... ;)... Jo a práce sux :D.

Anonymní řekl(a)...

A nebyla ta revizorka taková docela mladá blondýna? Tu jsem už taky párkrát potkal. Docela tě lituju :)

Anonymní řekl(a)...

Perfect: Práce sux, ale jestli budou love, tak rox :D A příště se určitě uvidíme :DD

Zytyn: Hej, jak to víš? JO!!! Byla to taková malá ku*va, blonďatá.... :) Jsem klidnej...

Anonymní řekl(a)...

Prosímtě revizoři DPMB se dají spočítat na prstech jedné ruky a s touhle sem měl čest už asi 3x. Beztak je to jediná revizorka:P

Anonymní řekl(a)...

Jediná nejediná, svině je to pořádná...

Anonymní řekl(a)...

hej tu revizorku sem jednou potkala zastávku před barákem. Svina taky za 500....Btw co delas v patek?docela me mrzi ze sme se nepotkali:-)

Anonymní řekl(a)...

Maričko, v pátek mě nikam nevytáhnete, máme doma rodinou sešlost, na které bych i chybět mohl, ale hlavně celej týden v 5 vstávám, já už spím i ve stoje v šalině...v pátek budu mrtvej :\

Btw a co vlastně plánujete? xD

Jinak, taky mě mrzí že jsme se v sobotu nepotkali...Ale aspoň jste si o mě neudělali špatnej obrázek :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog