Právě čtete

5

S*ru na to ... a vím to

krakenek 15. května 2007
Je to tak, poslední dobou seru úplně na všechno a hrozně mě to štve. Školou počínaje a tímhle blogem konče. Nevím čím to je, jestli nějaká opožděná jarní únava nebo jen moje lenost (jo, to bude ono), ale každopádně je to hrůza. Chtěl bych vám hrozně napsat, co všechno se událo za těch osm dní, co jsem nenapsal ani řádek, ale fakt nevím... prostě budu psát a vzpomínat, takže z toho možná bude hrozná slátanina, uvidíme.

Minulej týden v úterý jsem byl se ségrou a se švagrem na zámku ve Valticích. Prvně jsme teda mělí namířeno do Lednice, ale protože tam bylo strašně moc lidí, vzdali jsme to. Nakonec to ale asi bylo moc dobře, protože Valtice nás nadchly. Zámek je to nádhernej, mají tam velkej sklep s vínem, takže jsme pak odjížděli s pěknýma zážitkama a s flaškou vína. Po cestě zpátky jsme se stavili ještě na jídlo, kde to bylo nevím, ale bylo to dobrý :D Nakonec vám sem hodím i nějakou fotku...

Co bylo v minulým týdnu dál už fakt nevím... Joo, teď si vzpomínám, v pondělí jsem byl venku s Klárkou a ta vytáhla ven Honnyho, takže jsem byl rád, že jsem poznal novýho člověka. Žádnej speciální program jsme něměli, chodili jsme po venku, byli jsme v Tescu a nakonec jsme skončili u mě doma a dali jsme vodárnu. Jakože pohodička... Ještě bych použil slova klasika, valašskýho hipíka: 'Můj vztah k Honnymu je samozřejmě velice kladný..' xD http://youtube.com/watch?v=IBNmjx8s-sI [to video neberte vážně, ale ty hlášky stojí za to]

O víkendu jsem byl ve Vaňkove koupit si nějaký rifle a nakonec jsem si koupil ještě triko, páč bylo za doboru cenu. Šla se mnou ségra, fakt dobře se s ní nakupuje :) Pak jsme ještě jeli čtverkou na svoboďák a stavili jsme se do Chajovny, protože jsem nádou měl pár peněz, tak jsem je utratil za tabák (kterej už zas není :D )a za uhlíky.

Musím říct, že na mě dneska padla nějaká divná nálada. Na lidi jsem v pohodě, zasměju se a tak, ale nejsem úplně ok. Z části to bude i tím, že si pouštím smutný písničky nebo naopak zase lovesongy. Teď už mi třeba hraje po třetí Love od Paula Simona a mám z toho až husí kůži... asi mi ta 'love' chybí :\

Free Image Hosting at imagepolis.com
Název téhle fotce asi nevymyslím, pruhovanej jsem já, červenej švagr :D
Free Image Hosting at imagepolis.com
Švagr se ségrou :))

5 komentářů:

Klarka0608 řekl(a)...

tak kdybych si poustela smutny pisne tak mam taky blbou naladu!!!VYPNI TO!! a take hodne pij, at nejsi dehydratovany (chvalim fotku cislo 1 :D)

Anonymní řekl(a)...

Tyjo, cos tam lovil v tý váze? :DDD

Anonymní řekl(a)...

Pusť si radši Highway to Hell :D

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě proč maj všichi tak duchaplný příspěvky plný emocí a upřímnech vět....divný jaro

Anonymní řekl(a)...

Přidám se ke gratulacím k první fotce :D hehe

Jó, to znám. Proti tomu nelze nic moc dělat. A pokud do příspěvku spontánně napíšeš že ti nějaká love chybí, věděl bych o možné příčině ;) Ale to ty jistě taky...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog