Právě čtete

1

Vedro

krakenek 22. května 2007
Musím teda uznat, že dneska to stálo za to. Už když jsem se probouzel, bylo mi jasný, že to bude síla. No a jenom jsem vyšel z domu, byl jsem si jistej, že to ve škole asi nepřežiju. Když už o půl osmé ráno je vedro, nevěstí to nic dobrýho. Do školy už jsem dorazil celkem zahřátej (ne přihřátej), vždycky říkám, že jsem jak škodovka. Dokud se pohybuju je mi fajn, ale jak se zastavím nebo nedej bože vlezu do šaliny, okamžitě se přehřeju :D

První hodina byla číslicovka, kde nás ten parchant překvapil písemkou, ale kdybych něco uměl, dalo by se i přemýšlet. Pak už to šlo jen z kopce. Máme okna ve třídě na jižní stranu, takže od druhé hodiny tam pernamentně svítí slunko...nevíte co máte udělat dřív, jestli otevřít okno nebo zatáhnout žaluzie. Každopádně to horko bylo dost těžko snesitelný. Těšilo mě aspoň, že na tom jsou všichni podobně, každej sešit v ruce, ale místo učení ho používal jako vějíř. Měl jsem celej den hroznej hlad, ale ani svatej by mě nedonutil jít dolů do kantýny. Šestou hodinu jsme si napsali písemku z matiky a sedmá odpadla, takže jsem se odvalil domů.

Určitě se taky musím pochlubit, že mám zase asi po roce obarvenou hlavu. Moje vlásky už potřebovaly oddech, tak jsem jim udělal tu roční pauzu a teď už je to zase v pohodičce. Jestli vám sem hodím fotku nevím, zatím jsem se nedokopal k tomu vzít do ruky foťák, tak snad jndy. Jinak v sobotu je na přehradě ohňostroj, takže se jdu kouknout a doufám, že tam vydržím dlouho. Ještě bych taky chtěl jít v pátek někam, ale ještě nevím...

V pondělí mi začíná praxe. Už se fakt těším, protože to budou dva týdny téměř bez starostí. Sice budu teda hodně brzo vstávat, ale na druhou stranu aspoň nebude vedro. Jen aby jste věděli, tak budu na praxi provádět 'montážní práce na rozvádeči Unigear) xDD, takže pokud vám vypadne v příštích letech proud, vezte, že za to pravděpodobně může právě tenhle rozváděč :D

Edit: Mám novou plochu...hezká, co?? :)))

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo to je hezká tapeta a doufám že v Brně kvůli tomu rozvaděči Unigear nenastane doba temna :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog