Právě čtete

0

Přijde i Jan, když máme tu LAN

krakenek 21. května 2007
Už je to tak, o víkendu se konala dlouho očekávaná LAN party, která sice skončila trochu jinak, než jsem počítal, ale nevadí. V pátek jsem toho měl celkem dost co dělat. Po škole na mě čekal švagr, kterej mě odvezl domů, tam jsem si sbalil svých pár švestek a jeli jsme do net kavárny zavézt kompl. Pak jsem nasedl na šalinu a jel jsem mu pro myš k pc...1600 Kč mě hřálo v kapse, ale ne moc dlouho, vyměnil jsem je za Logitech MX1000 (škoda že není moje). Z obchodu jsem jel rovnou domů, kde jsem vlítl do sprchy a naobjedval se. Před pátou jsem vyrzil na LAN party.

Celá akce probíhala dobře, ale ke konci se to pak mírně hroutilo. Moc her se nehrálo, ale zábava byla. Většinou jsme pařili Counter Strike Source, Day of Defeat nebo Flat Out 2. Se stybikem a s Pirgem jsme si chvíli dali i Call of Duty. Za večer se toho ale stihlo docela dost. Stybikovi topil zdroj, Mates uvařil grafiku a všichni byli tak trochu kaša. Nakonec jsme to vydrželi do nějakých pěti hodin ráno a musím říct, že to byl celkem nářez. Potom dalších pět hodin spánku na zemi a ráno odjezd domů. Měli jsme tam být i druhou noc, ale protože hodně lidí nemělo čas, ukončili jsme celou akci dá se říct v tom nejlepším.

V sobotu večer jsem šel s našima na Muzejní noc. Začali jsme na Špilberku, kde ale bylo nehorázně moc lidí. Podívali jsme se na nějaký představení a tak a pak jsme jeli do města. Tam jsme se rozloučili s mámou a s babičkou a šli jsme jen tak courat. Muzea nás ale moc nenadchly, protože lidí bylo opravdu všude hodně a tak jsem nakonec navrhnul, že bychom se mohli jít projít na Denisovy sady. Na Petrově nás zlákala vyhlídka a tak jsme lezli na věž. V tom horku celkem síla, ale stálo to za to. Výhled parádní a když jsme zrovna procházeli pod zvonem, bylo přesně půl jedenácté a tak jsme dostali pořádnou tečku a ještě teď mi zalíhá v uších. Domů jsme dorazili před dvanáctou a tak jsem ještě na chvíli sedl ke komplu a pak šel spát...

Dneska zase do školy. Díky bohu, že už je to jen týden a pak mám 14 dní praxi. Konečně budu mít klid, sice budu muset vstávat, ale to nebude nic proti tomuhle mučení. Fakt už aby byly prázdniny....

Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com


Edit: Dneska jsme se v elektronice učili o 'destičkách', takže zdravím Káťu xDDD

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog