Právě čtete

3

Podařené volno

krakenek 2. května 2007
Za posledních pár dní se toho událo celkem dost, tak se to pokusím shrnout do jednoho příspěvku :)

Minulej čtvrtek jsem byl se třídou na hvězdárně. Nedívali jsme se na hvězdičky, jak by si mohl kde kdo myslet, ale na 'pokusy' z vlnové optiky. Než program začal, neměl jsem k tomu velkou důvěru a ani jsem se moc netěšil, protože optika není moje parketa. Nakonec jsem byl ale rád, že jsem šel. Paní, která nám přednášela byla naprosto skvělá a vtipná, takže jsem odcházel s dobrou náladou.

V pátek jsem se prokousal školou a pak rychle domů. Odpoledne jsem potom byl venku a prodlouženej víkend jsem žačal celkem drsně. Vysmátej jsem potom dorazil domů, ale všechno bylo ok a já už jsem se těšil na sobotu.

Protože u nás z pátku na sobotu (a pak i na neděli) spala ségra, vyrazili jsme druhej den po poledni na procházku. Vzali jsme to z Velké Klajdovky do Mariánskýho údolí, je to strašně pohodová cesta, něco přes 10 kiláků, ale více méně z kopce. V údolí jsme se občerstvili a když jsme dorazili domů, šel jsem se Stybikem ven.

V neděli jsem vyrazil se sestřičkou do Olympie. Byli jsme nakupovat nějaký oblečení a tak, takže jsem měl půlku dne zaplňenou. K večeru jsem vyrazil s vodárnou za iBim do hospody.

Na pondělí byl naplánovanej rodinej výlet do Moravskýho Krasu. Bylo nás osm a tak jsme jeli dvěma auty. U punkevní jeskyně jsme se rozdělili na dva 'tábory' a to na ty, co chtějí jít do jeskyně a na ty co nechcou jít a co se jdou najíst :D Pak jsme nasedli na lanovku a nechali se vyvést nahoru na Macochu. Tam jsme chvíli pobyli a protože už bylo dost hodin, vyrazili jsme na zpáteční cestu. V Brně jsme se ještě stavili na jídlo a na večer jsem byl domluvenej se Stybikem ven. Šla s náma i Klárka, ale myslím, že si to moc neužila, protože jsme se ožrali jak prasata. Takže obrovská omluva pro Klárku :)

No a poslední den volna jsem vyrazil na 'výšlap' kolem Brněnské přehrady. Autobusem jsme se nechali zavésto do Veverské Bítýšky a od tam jsme to šli zpátky do Brna. Po cestě jsme si odskočili na hrad Veveří, ale protože byl 1.Máj, bylo tam opravdu hodně lidí. Absolvovali jsme prohlídku a vydali jsme se znovu na cestu. Na osadě jsme se řádně zajedli, konkrétně jsem měl, polívku, kukuřicu a párek v rohlíku (plácal jsem pátý přes devátý) no a když jsme dorazili do přístaviště, dali jsme si se švagrem ještě Langoša...jo, toho jsem dojídal v šalině, protože samozřejmě musela jet, když jsem měl ještě půlku v ruce. Ale bylo to super :)

Tááák, konečně. O víkendu pravděpodobně pojedu ke Znojmu se Stybikem na ochutnávku vína, tak mi držte palce, ať to přežiju. Jinak se mějte, čus.

Fotky z výletů -->
Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ale tak nahodou ja sem se bavila, a stacilo mi ze mam nejaky jidlo :D :D

Anonymní řekl(a)...

hlavně když je klárka napapaná...pak je všechno v pohodě :DDD

Anonymní řekl(a)...

Tyjo já chci taky tak pohodovej život...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog