Právě čtete

4

Nevyšlo to

krakenek 1. listopadu 2007
Strašně moc jsem chtěl napsat ještě jeden příspěvek v říjnu, ale nepovedlo se mi to. Důvodem je moje obrovská lenost, která poslední dobou začíná být vážně hrozná, takže je čas s tím něco udělat. Za těch deset dní, co jsem se neozval se stalo a událo spousta věcí, ať už špatných nebo dobrých, bylo jich dost. Minulej týden ve středu jsem se vracel domů ze školy takovej spokojenenej a usměvavej, začínali totiž podzimní prázdniny a představa, že nebudu muset zase nějakej ten den vstávat mě krásně hřála u srdce. Původně jsem si sice naplánoval, že ve čtvrtek a v pátek půjdu do práce, ale mistr mi řekl, že nejsou zakázky tak ať si udělám volno. Středeční večer jsem neměl nijak naplánovanej, počítal jsem s tím, že budu doma a tak jsem se jal trošku uklízet a hlavně čistit vodní dýmky, kterých už mám jak v Egyptě na tržišti. Mohlo být nějakých půl desáté nebo deset, když se ozval zvonek. Vyklonil jsem se a koho nevidím, Destička, Honny a dva další človíčkové (vzhledem k okolnostem si nejsem zcela jist, kdo to byl a tak nebudu uvádět jména, aby se neurazili). Sešel jsem teda na 'chvilku' dolů a vrátil jsem se někdy po půlnoci.

Ve čtvrtek jsem teda dokončil to co jsem začal. Uklidil jsem celej pokoj, vyčistil vodárny, vysál, prostě jsem vyladil všechno co už jsem dlouho odkládal. A že toho bylo, skončil jsem až někdy v noci.
V pátek jsem se pak domluvil s Destičkou, Klárkou a se Stybikem na pivko. Sešli jsme se prvně u mě doma, kde jsme ozkoušeli moji novou vodní kamarádku a pak jsme vyrazili do města. Nasmáli jsme se za celej večer opravdu hodně, zvlášť potom, co Stybik v Černé hoře označil číšníka plísňákem a taky když jsme cestou zpátky potkali v rozjezdu Marka Ebena. xD Jako, bylo to supr...

V sobotu jsem vstal až někdy o půl jedné a nemohl jsem uvěřit tomu číslu, co jsem viděl na budíku. Rychle jsem se naobědval a pádil jsem k Pirgovi domů, protože jsem mu slíbil zapojit Hard-disk. Ten jsem sice zapojil, ale wokna nám ho ne a ne přežvejkat, tak se na to musím o víkendu podívat. Pak jsme jeli se Zytynem na Kometu. Cestou se k nám přidala Pirgova mladá s bráchou, takže nás bylo celkem dost. Kometa hrála s Chomutovem a ačkoli fanoušci fandili co to šlo na nájezdy podlehla...Blšaňákům zas*aným! xD Nepočkali jsme ani do konce děkovačky a pospíchali jsme na nádr na devítku ke mě domů. Tam jsem popadl dýmku a valili jsme na jedenáctku, která nás dovezla na Konečnýho náměstí. Za rohem, v pivnici Pegas nás už čekal iBi a tak jsme se usadili a objednali si každej jednu pšenicu, potom dorazil Stybik. Dali jsme si dvě vodárny, pečený žebra, každej nějaký ty dvě pivka, v pohodě večer, řekl bych hodně v pohodě :))

V neděli jsem jel se ségrou do Olympie. Byli jsme se podívat do Aska a do Kiky, taky něco nakoupit a najedli jsme se v KFC. Takový příjemný odpoledne, večer jsem se pak zkoušel přemluvit k tomu, abych dělal něco do školy, ale nepovedlo se. Ono obecně asi o víkendech nebo prázdninách nejde přemýšlet o škole...aspoň mě teda ne, když už mám volno, tak si ho chci užít :)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já mám s učením o víkendech taky problém. Víkend je prostě dělanej od toho, aby si lidi odpočinuli a na všechno se nelušně řečeno vys**i:D
A neděle je odvozená od čeho?? Od slova nedělat!
Ne, teď vážně, já i když jsme o víkendu k něčemu sedla, nikdy jsem se to nenaučila pořádně...

Anonymní řekl(a)...

Jj. o víkendu se na školu prostě soustředit nedá :P
Taky bys ty Blšaňáku mohl někde uveřejnit ty fotky. Fotils aji v tom Pegasu? Já si totiž skoro nic nepomatuju XD

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak, jsem rád, že jsme na tom všichni podobně, prostě o víkendu na to srát jak jen to jde! :D
Jo a Zytyne, fotky uveřejním a v Pegasu jsem fotil a mám taky dokonce video. xDD To jsem vůbec netušil, jsem stahoval fotky, prohlížím a najedou video, jsem se strašně chlámal :D

Anonymní řekl(a)...

Aji s tou pamětí jsme na tom asi podobně :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog