Právě čtete

12

My room - Part 3

krakenek 7. listopadu 2007
Po dlouhé odmlce jsem dnes konečně dokončil a dodělal pokoj k obrazu svému. Myslím si, že to vypadá celkem slušně, jak trefně Maňas poznamenal, takový moje Doupě. Ano, v nadcházející době bude tohle mým doupětem, kde budu přežívat :) Zároveň tímto uzavírám tenhle 'seriálek' nebo vzhledem k počtu dílů, tuhle trilogii a doufám, že se líbí :D
Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak ta pohovka to dotvořila. Myslím, že brutální paráda. Buď rád, že máš vlastní pokoj a volnou ruku v jeho tvorbě...

Anonymní řekl(a)...

moc moc díky a.....však víme ;)

Anonymní řekl(a)...

No pěkné, ta pohovka je lepší než ta postel, hezky ti to ladí:) Mimochodem, to osvětlení pod tím stolem, to je taky nový, že? oO

Anonymní řekl(a)...

Děkuji děkuji, ty světýlka tam už byli, když jste se za mnou zastavili, jen jsem na to neupozornil...Ono protože je ta fotka na dlouhej čas, tak to vypadá, že to jen svítí, ale normálně to různě bliká podle toho co tam pustím :)

Anonymní řekl(a)...

Proč si mi to neukázal, to chci vidět:D

Anonymní řekl(a)...

Ukážu :D Ale není to nic převratnýho, to jsem si jen jedno odpoledne hrál :D

Anonymní řekl(a)...

jů, to je hezký! :]

Anonymní řekl(a)...

thx;)

Anonymní řekl(a)...

Hezký, ale asi jen opakuju co tu již bylo řečeno :D, ale fakt pěkný ;)

Anonymní řekl(a)...

tak já se taky rád zopakuju...děkuju mockrát :o)

Anonymní řekl(a)...

Tyjo krasnej pokoj

Anonymní řekl(a)...

:-* dik

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog