Právě čtete

2

Post For The Asking

krakenek 11. listopadu 2007
Myslel jsem, že od středy ještě neuteklo dost času na to, abych sepisoval zase nějaký kraviny z mýho všedního, nezajímavýho a poslední dobou víc a víc upadajícího života, ale byl jsem vyzván, abych tak pro vaši potěchu učinil, tak teda píšu....ten úvod stojí za to, jak to tak čtu xD

V pátek jsme se v pozdním odpoledni sešli s Katuškou se Stybičkem a s Tomíčkem u mě doma na vodárně. Nic speciálního se nekonalo, dali jsme jednu dýmku, poslechli pár písniček, zahráli si netradičním způsobem mafiu a dopili jsme vodku, kterou už jsem dlouho schovával. Pak jsme chvíli zevlili u mě na sedačce a mleli hovna. Později večer jsme se vydali do města, cestou jsme si chtěli fouknout, ale protože to okolnosti neumožňovali, nedali jsme si a já jsem byl rád, skutečně rád, nemusí být člověk každej pátek úplně na sračky. Stybik z toho byl asi trochu smutnej, ale myslím že ho to pak přešlo. Ve městě nás nic nenapadalo, tak jsme sjeli za čolkem na pivo. Potom dorazila Marička s Martinem a tak jsem je konečně poznal ;) Dali jsme ještě jedno pivo a rozjeli se domů. Trochu mě to mrzelo, protože bylo na mě celkem brzo.

Sobota stála za prd, vstával jsem z postele na oběd a odpoledne pak seděl u komplu a depkoval nad kravinama a poslouchal písničky. Večer jsem byl u táty v hospodě a do noci pak upravoval 'simonovský' stránky. Dnešek pak byl pravým opakem, vstával jsem s budíkem (ano skutenčně mě o víkendu budil budík, taková zhovadilost) a jel jsem za ségrou na výstaviště na Sport Life. Počasí se asi posralo, takže jsem během cesty nabral podobu sněhuláka, které jsem se celej den jen těžko zbavoval. Na výstavišti jsme byli dvě hoďky, prošli jsme si jen co nás zajímalo a pak jsme vypadli. Bylo asi poledne a nám se nechtělo domů, tak jsme nasedli na jedničku a jeli na nádr. Cestou jsem se oklepával od sněhu a tak nešťastně, že to padalo nějakýmu dědkovi na hlavu. Byl pak celej oprsklej, hlavně že pak na další zastávce vystoupil a stejně na něho spadla tuna toho bílýho svinstva. No nic, na nádru jsme sedli na autobus a jeli do avionu si projít ikeu. V měkáči jsme si pak koupili cheesburger a jeli za čolkem do hospody na pokec. Tam jsem se dozvěděl úžasnou novinu a to, že se za 14 dní koná LAN Party. To mi zvedlo neuvěřitelně náladu, dali jsme si panáka a jeli jsme domů. Dorazil jsem něco kolem sedmé, máma mě spražila, že se dělala s obědem a já pak nejím, ale už je to ok. Teď bych možná měl začít dělat něco do školy, ale to dá ještě zabrat se k něčemu dokopat...

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásnej zápis...děkujíí:-*

Anonymní řekl(a)...

Není za co, že děkuji :-*

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog