Právě čtete

8

Vřískot

krakenek 18. listopadu 2007
Hou hou, je tu krakenek s dalším článkem jenom pro vás :D Minulej týdne byl naprosto úděsnej, únava jak blázen a tak jsem se už od začátku těšil na víkend. Ten se naopak povedl....

V pátek odpoledne jsme se s Káťou domlouvali na včer. Domluva opravdu na úrovni, kdy do poslední chvíle nevěděl nikdo nic. Moji tolerantní rodičové mi povolili návštěvu do pozních hodin, takže nakonec zase padla volba na zevl u mě doma. Tomík nemohl, tak jsem psal Stybikovi, ten šel do kina, takže taky nic. Už to vypadalo, že budem seďet sami, ale pak zase Stybik napsal, že změna plánu, že přijde. Prostě jak u blbejch na dvorku. Nakonec jsme se teda sešli kolem té sedmé hodiny, Vojta donesl flašku fernetu, kterou už cestou malinko odlehčil. Později jsme pak objednali pizzu, protože začínal být hlad a po pár panácích a jídle to Stybik zabalil, 'ustal si' a zalehl na sedačku. Tam pak ležel se sluchátkama na uších a nevnímal vůbec okolí. My jsme s Katkou chvíli kecali, pak rozdělali vodárnu no a nakonec jsme si pustili Vřískot. Fakt krutej film, už dlouho jsem se tak nenasmál. Po těch letech, co jsem ho viděl poprvé si teď skutečně uvědomuju, že si to o parodii úplně říká. Scary Movie to vystihlo dokonale. Každopádně Stybik, se někdy po půlnoci zvednul s tím, že musí domů a tak jsme to s Katkou dokoukali a já ji pak doprovodil domů. Jo a potkal jsem krakonoše, kdyby vás to zajímalo xD

V sobotu jsem vstával (ani nevím jak) 'už' o půl jedenácté. Pak přijela ségra a společně jsme jeli do Avionu a do Olympie kupovat nábytek pro naše. První zastávka byla Sconto, kde jsme vybírali konferenční stolek. Z těch mraků stolků vypadal slušně opravdu jen jeden. Zkoukli jsme ještě Kiku (netušil jsem, že je to ten stejnej obchod jak Sconto, většina stolků stejná) a pak ještě Asko, což byla absolutní bída. Vrátili jsme se do Sconta, kde jsme ten vybranej stolek koupili a pak jsme nasedli do auta a jeli do Avionu navštívit Ikeu. Tam jsme měli vybranej TV stolek, ale tolik lidí, co tam bylo jsme v životě snad neviděli. Prošli jsme to až na konec, v samoobslužným skladě naložili krabicu a zařadili jsme se do fronty k pokladnám, kde jsme následně strávili nekecám asi třičtvrtě hodiny. Něco neskutečnýho fakt. Pak už jen do Tesca na nákupy, jak jsou tam na těch rovných střechách sněhu kupy a hurá domů.

V sedm se pak stavil Stybik, společně jsme šli navštívit kamaráda Tomíka, kterej nám vydal naše sklíčko, s kterým jsme se pak totálně zničili. Jeli jsme za čolkem do hospody, kde jsme si objednali pivo a svíčkovou a já jsem pak zjistil, že nemám peníze. Fakt strašná prdel, čolek mě musel založit no :DD Domů jsem dorazil překvapivě ještě před dvanáctou, takže jsem nasadil sluchátka Kovopodnik Brno S2 a poslouchal a poslouchal......

Dneska nic zvláštního, prostě neděle a neděle jsou skoro vždycky tak nějak už fuj...

Jedna veselá fotečka na konec xDD

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Výborná fotka xDDD Fakt povedený.
Jinak zápis krásnej, jak jinak;)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji děkuji, jak jinak :DD

Anonymní řekl(a)...

Fotka je nepřekonatelá... ;)

Anonymní řekl(a)...

Pěknej zápis:-)

Anonymní řekl(a)...

Tu fotku máš fakt hustou =D a zapoměls tam opomenout Katčinu večerní zábavu ;)

Anonymní řekl(a)...

Ta moje zábava nebyla tak podstatná xDD

Anonymní řekl(a)...

tak nějak, jsi to vystihla xD
jinak dík všem :o)

Anonymní řekl(a)...

oki ale pro nektery nudici se doma docela jo ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog