Právě čtete

2

Od čerta k ďáblu

krakenek 12. listopadu 2007
Škola byla dneska naprosto úděsná. Včera jsem totiž začal dělat protokol do telekomunikační techniky asi kolem jedenácté večer a protože jsem to zrovna moc neuměl, protáhlo se to až do půl druhé. Ani přes to jsem to nedokončil, nevěděl jsem prostě jak. Vzhledem k téhle skutečnosti jsem se ani nepodíval na angličtinu, z které dneska byla písemka, ale byl jsem celkem překvapenej, že jsem tam něco napsal. Jinak jsem spal, spal jsem pořád, únava byla obrovská, jediný štěstí bylo, že toho po nás zase tolik nechtěli.

Když jsem se nějak dostal ze školy, šel jsem si vyřídit výpis z trestního rejstříku. (Ano, opravdu tu autoškolu myslím vážně) a protože jsem si pamatoval jen, že je to někde na Husově, šel jsem automaticky tam, kde se dávají občanky. Samozřejmě mi tam nikdo výpis z trestního rejstříku nedal a poslali mě jinam. Byla to sice taky Husova, ale o kus dál. Když jsem dorazil tam, vešel jsem do prvních dveří a rozhlížel jsem se, kde že je nějaký okýnko a nebo jestli tam neleží formuláře. Stál tam jen policajt, kterej si myslel, že jdu asi k soudu, tak už mi poroučel, ať odložím batoh, sundám bundu a projdu kontrolním rámem. Vysvětlil jsem mu, že se plete, že opravdu chci něco jinýho a tak mě poslal zase ven a za roh. Tam už konečně byl můj cíl. Takže jsem nakonec ten cár papíru získal a jsem zase o krok blíž přihlášení do kurzu. Už jen ve středu výpis z karty řidiče, další volovina, která k ničemu není a v pátek se půjdu asi vyfotit.

Zítra se konečně nechám ostříhat, takže pokud všechno dobře dopadne, budu vypadat přinejmenším stejně blbě jako teď, ale věřím, že to bude o moc lepší. Tak se mějte, jdu dělat protokol do měření, fuj...

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hej taky jsem šla do těch dveří kde byl ten detektor. Musela jsem tam odložit kabelu a dělali z toho hroznej humbuk:D Já jsem tam ale musela jít pro ten kolek, či co to bylo...
Jinak ta únava, ani mi nemluv. Normálně když přidju domů, chytnu rapla a dobrou náladu, ale včera prostě, jsem jenom seděla koukala do monitoru, ani hudbu jsem si nepustila a usla jsem hrozně brzo...prostě únava děsná:(

Anonymní řekl(a)...

Jono, tam je to hrozný, já jsem ale nepočítal, že tam ten kolek koupím, tak jsem si ho koupil na maliňáku a nějakej polda na mě vybafnul ať se 'svlíkám' :D
Úplně tě lituju, prožíváš to samý co já minuelej týden bo víkend nebo kdy to bylo, vím jak ti je :(

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog