Právě čtete

2

Invex, Digitex

krakenek 11. října 2006
Jak už jsem se zmiňoval, letos jsem opět navštívil veletrh (výstava, nikoliv roztržený trenky) Invex. Loni mi 602Software poslal Voucher, díky kterýmu jsem mohl jít zadarmo, ale letos mi neposlali nic, takže jsem to musel pěkně zacálovat. Po loňské zkušenosti, kdy jsem byl z Invexu celkem zklamaný, jsem si řekl, že příště už nepůjdu. Ale protože jsme šli se školou, musel jsem "povinně" doklusat.

Co se průběhu veletrhu týče, tak nemůžu říct, že by mě to tam vyloženě nebavilo. S kamošema sranda byla, ale jinak nic moc. Potěšili mě některé časopisy jako Computer, Mobility a jiné, které  se tam dávaly zadarmo. Dokonce jsem ukořistil cédéčko AVG antivirus. Vypadá to, že je to normál plná verze, ale nějak to nejde nainstalovat...no co, stejně mám NOD32:D

Taky musím zmínit, že jsme tam objevili stánek, kde točili pivo zadarmo (to by nám šlo:D). Problém byl ale v tom, že nám nenalili a tak jsme odešli s prázdnou, nebo spíš se suchou ... hubou:D Náhodou jsme ale potkali spolužáky, kterým se podařilo dvě pivka ukořistit, tak nám dali koštnout:)

Po Invexu, na kterým jsem strávil neuvěřitelně dlouhou dobu, i když jsem plánoval tak dvě hoďky jsem se stavil ještě na Maliňáku pro tu učebnici do češtiny a s kamošema jsme jeli na pivo. První hospoda zavřená zahrádka, druhá hospoda obsazená zahrádka a třetí hospoda pivo jak voda:D

Ale po dnešku mám v jedné věci jasno. Na příští Invex už rozhodně nejdu. 100 Kč se dá investovat mnohem líp...třeba si koupit 100 žvýkaček Pedro:D

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo, za stovku mam treba pet skopku v Traktu ;)

Anonymní řekl(a)...

Ty bys taky všechno přepočítával na pivo...já jsem se toho chtěl vyvarovat:D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog