Právě čtete

2

Pátek 13.

krakenek 13. října 2006
Pátek je u mě, co se školy týče, pěkně blbej den. Máme na sedmou, sedm hodin, blbý předměty a když se k tomu ještě přidá datum 13., je oheň na střeše. Dnešek ale určitě vyvrátil všechny pověry, které se kolem tohoto data točí...

Na tělák jsem dorazil kupodivu včas, ale jak už je naším zvykem, s kamošem jsme se začali převlíkat až po zvonění. Učitelka do nás začala něco hustit, jako že je to pokaždé a tak jsme se rychle převlíkli a šli do tělocvičny. Při nástupu jsme museli vykonat 30 dřepů jako trest a protože jsme se to snažili ošmelit, dělali jsme to na dva pokusy. Po rozcvičce jsme dostali další trest. Museli jsme odnosit nějaký dřeva a uklidit nářadí a nakonec jsme museli do posilovny. Učitelka to vše komentovala slovy: "Já vás naučím chodit včas!!!":D Z posilovny jsem se nakonec ulil a to proto, že jsem ju přemluvil, že půjdu hrát ven fotbal. Venku jsem si stoupl vedle kamoše a prokecali jsme celej tělák:)

Po těláku následovalo pár nechutných předmětů. Psali jsme test z češtiny (tahák, tak snad celkem ok), a pak ještě písemku ze strojnictví. To dopadne asi trošku hůř, ale napsal jsem tam toho celkem dost. Pak už konečně zazvonilo a my jsme valili domů.

Ze školy jsem se stavil na Lidické do toho e-shopu Cybex, protože mi už došel ten stativ. Tam jsem mimo jiné zjistil, že jsem nechal ve škole klíče. Fakt nevím, na co já myslím. Nechtělo se mi ale už vracet, tak jsem je tam nechal. Beztak je uklizečka hodí na vrátnici a já si je pak vezmu:D Stativ je jinak skvělej, vyzkoušel jsem ho, ale po té mi byl zabaven a uvidím ho až 24.prosince...bééé:D

Odpoledne jsem byl domluvenej s kamošema do hospody. Šli jsme k iBimu a tak jsem s sebou nabalil vodárnu. Dali jsme si ze začátku kofolu s rumem a první dýmku. Bylo to super, pěkně jsme pokecali. Pak přišel trochu hlad, tak jsme si s Pirhošem dali pečený žebra a Zytyn si dal pohár Horká láska...broučínek:D:D Pak ještě jednu dýmku a v osm jsme jeli domů.

Nakonec teda pátek 13. dopadl, aspoň pro mě, velice příjemně. Rozhodně to není špatnej den. (Další důvod, proč to není špatnej den je, že naše učitelka měla narozeniny a tak nechtěla o neštastným dnu nic slyšet:D)

P.S Sorry, že nefunguje fotogalerie a že nejde stáhnout moje písnička, ale ti hajzlové z webzdarma mi zrušili účet:D
Edit:Tak už funguje fotogalerie i stahování písničky:)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hm.... ten stativ ti závidím....Až budu mít lepší foťák, tak si nějakej seženu taky... doufám :)

Anonymní řekl(a)...

Dík:) Ale myslím, že je zbytečný brát ohled na foťák. Já mám proti tobě zmetka...Tohle je levnej stativ:)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog