Právě čtete

0

Třídní sraz

krakenek 8. října 2006
Tak jsem se rozhodl, že dneska napíšu ještě jeden příspěvek, protože ten první pro vás asi moc velkou informační hodnotu neměl, že...

V pátek jsme s borcama vyrazili na třídní sraz, kterej se konal v Taverně Johna Silvera. Měli jsme tam být v pět a mělo původně přijít celkem dost lidí. Musím ještě říct, že jsme se s kamošema před tím tak trošku to...no víte...prostě jsme se trochu zhulili. Když jsme tam došli, ještě tam nikdo nebyl, ale pak pomalu začali přicházet první človíčkové a to už s náma nebyla řeč. Dohromady nás tam nakonec bylo +/- asi 15, takže žádná sláva. Lidi, na který jsem se těšil, vůbec nedošli a celkově to bylo takový upjatý. Zásluhu jsme na tom samozřejmě měli hlavně my, protože se s náma nikdo nebavil a vůbec celé dámské osazenstvo to nějak neuneslo. Mohl bych to tady dále rozvádět, ale nebudu se rozčilovat. S klukama jsme měli hezkej den a jestly se to někomu nelíbí, ať si .... políbí.

Jinak jsem o víkendu nic moc nedělal, sobotu jsem si udělal takovou relaxační a v neděli jsme jeli za bábuškou. Šli jsme se prjít do obory a pak jsme jeli zase domů. Teď už mě tady čeká jen uklidit pokoj a naučit se něco do školy i když si nemyslím, že se mi to povede.......

P.S.Pokud ten sraz někoho hodně urazil, tak se mu touto cestou omlouvám i když je mi to celkem jedno...SORRY

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog