Právě čtete

0

Our car is total dead:(

krakenek 21. října 2006
Tak už je to potvrzeno. Přední náprava je pravděpodobně uravaná a poloosa je zlomená. Naše škodovka pojede svoji poslední cestu na vrakoviště. V pátek jsem ji byl kompletně odstrojit. Bylo toho opravdu hodně. Repráky, rádio, středovej panel a spusta dalších věcí. Ted je už nachystaná jen na pojištováka a na odtah do šrotu.

Když si uvědomím, kolik jsem si s ní dal práce, tak mi to vhání slzy do očí. Na druhou stranu už nebyla zrovna v ideálním technickým stavu, takže koupí jiné spíš získáme než ztratíme. Ted už se jen modlit, aby nám pojištovna odsypala aspon nějakou almužnu a aby se nám
podařilo sehnat nějakou slušnou škůdku, co bude ještě nějakej ten rok sloužit. Už mám vyhlídnutý dva inzeráty, tak jsem je kontaktoval, ale ještě se neozvali. Doufám, že to vyjde:)

Tak na zdraví všech škodovek:D

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog