Právě čtete

2

Vydařené "prázdniny"

krakenek 29. října 2006
 Musím uznat, že to volno jsem už opravdu potřeboval. Na chvíli si zase odpočinout od školy, nemyslet na žádný problémy. Celkem se zadařilo, ale už na mě pomalu přicházejí depky, co jsem neudělal, na co jsem se vykašlal a co mě ještě čeká.

Ve čtvrtek jsem v podstatě nic nedělal, byl jsem sám doma a flákal jsem se. Až na večer jsem se sešli s kamošema a šli jsme na vodárnu. Bylo to super, ale nic zvláštního.

Na pátek jsem se už celej týden těšil, protože jsme byli tradičně domluvení k iBimu do hospody. Měli jsme na pátou zamluvenej stůl. Nemělo to tentokrát chybu. Stybik tam sice prvně tak trochu pospával, ale pak se probral. Utratili jsme 4 stovky, ale měli jsme toho spoustu. Plnej stůl hranolek, 2x kofolu se sladidlem a nakonec nám ještě iBi nalil zadarmo panáka, takže jsme nakonec byli celkem veselí. K tomu dvakrát dýmku, prostě super...

V sobotu jsem od rána lítal s tátou a sháněli jsme škodovku. Za ten den jsme viděli 3 a jedna větší hrůza než druhá. Byli jsme z toho opravdu hodně nešťastní. Každopádně ten den stál za prd, protože se nám nic nedařilo.

Zato v neděli, to už bylo něco jinýho. Ráno se táta domluvil s kamarádem a ten nás zavezl do Žabčic, kde nějakej borec inzeroval škodovku. Když jsme tam přijeli, zavedl nás ten borec k jeho domu, kterej byl mimochodem asi nově postavenej a moc krásnej. Hned nás napadlo, že třeba to bude "Jakej barák, takový auto", a taky že jo. Šli jsme dozadu a tam už stála ONA. Z prvu jsme se trošku zalekli, protože inzeroval tmavě modrou, ale tahle byla šedo modrá, ale když jsme přišli blíž, moc se nám zalíbila. Lak původní, ale velice zachovalej, první majitel, motor šlapal potichu a jak hodinky, interiér moc pěknej, žádná koroze. Dlouho jsme se nerozmýšleli a už jsme v něm seděli. Zaplatili jsme požadovanou částku (mimochodem, pojišťovna pošle přesně tolik, co nás tsála nová) a už jsme jeli směr Brno. Škůdka jela jak ďábel a o brždění se ani nebavím. Prostě, vypadá to tak, že jsme nakonec tou nehodou vyhráli (Sice jsem nevěřící, ale jak se říká: "Pánbíček to tak asi chtěl..."). Odpoledne jsme ji byli ještě projet, zajeli jsme si do Globusu a naprostá pohoda. Takže jsme moooooooooooc spokojení:)

Jinak, mám nakoupený poklice na kola, tak až je tam vrazím, umístím se nějakou fotečku....

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Anebo se říká: ,,Všechno zlý, je pro něco dobrý..":) Pak hoď fotku:)

Anonymní řekl(a)...

:)) Tak nějak, určitě hodím...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog