Právě čtete

0

Po delší odmlce...

krakenek 25. října 2006
...zase jednou přispívám do blogu. Měl jsem toho ted opravdu hodně, hlavně lítání kolem 
škodovky, který ještě nekončí, ale taky škola. Jsem rád, že už jsou konečně prázdniny, 
protože si na chvíli vydechnu a naberu nový síly:)

Dneska jsem šel s Pirgem a se Zytynem do města do Levných knih. Hledali jsem tam 
nějakou orientální hudbu, která by se dala poslouchat při pokuřování vodní dýmky. 
Kupovali jsme to ale hlavně kvůli připravovanýmu Silvestru. Nakonec se nám podařilo 
vybrat celkem slušně a je to na poslech celekm zajímavý...

Potom jsme se šli podívat na nově otevřený náměstí Svobody. Většina lidí tvrdí, že to není pěkný, ale mě se to celkem líbí. Pirg potřeboval koupit tabák a uhlíky na nějakou oslavu a tak jsme zamířili do Chajovny. Tam nás čekalo nemilé překvapení. Poprvé v životě nám to tam neprodali. Pirg z toho byl celkem rozhozenej, ale já jsem ho zavedl do Spodního traktu, kde to teda bylo na podlední chvíli, ale ještě nám to prodali.

Cestou zpátky jsme se stavili v Alfa pasáži u vietnamců v bistru a dali jsme si "Haf s mrdkou" (hamburger s tatarkou). Pak jsme šli už zpátky na českou na 11ku a jeli jsme domů. Sli jsme prvně ke mě, protože jsme potřebovali ještě dostahovat nějaký písničky a taky mi chtěl Zytyn ukázat nějaký videa. Nakonec šli domů až o půl desáté.

Takže první den se celkem vydařil. Zítra mám víceméně volno, ale večer jdu asi na vodárnu a v pátek k iBimu do hospody. Na sobotu jsme domluvení s jedním borcem na prodej škodovky, tak snad to už vyjde.  čák tau!

 

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog