Právě čtete

2

Stativ

krakenek 10. října 2006
Někteří mi asi budou nadávat, když řeknu, že se blíží Vánoce:D Já jsem optimista a tak myslím dopředu. Jelikož vlastním takový slušný kompaktní digitál, požádal jsem rodiče o stativ, jako dárek k Vánocům.

Velice důležitý byl pro mě poměr cena/kvalita. Protože můj foťák není žádný super dělo, nemá cenu kupovat drahej stativ. Po dlouhým uvažování a rozmýšlení jsem se rozhodl pro firmu Velbon, která se specializuje na výrobu tohoto druhu příslušenství. Cenu jsem si stanovil na 1000 Kč a začal jsem hledat.

Prvním objevem byly tzv. ministativy. Velmi lehké, skladné, ale výška minimální. Na rady kamoše a po hlubokém uvážení jsem tuto možnost zavrhl. Ministativy můžou být zajímavé třeba pro focení makra, ale když jsem si představil, že budu fotit třeba v noci něco nebo někoho a budu u toho klečet, rychle mě tento nápad přešel.

Další možností byl stativ Velbon VTP-815. Výškou něco kolem 110cm, celkem odvážný design hraničící trochu s kýčem. Na první pohled jsem se zamiloval. Kamoš mi ale nadal, že je to hrůza a když jsem se podíval podruhé, zjistil jsem, že má pravdu.

Hledal jsem tedy dál a narazil jsem na Velbon CX-440. Recenze na něj byli kladné, jeho vlastnosti jako výška 145 - 175 cm, trojcestná hlava a jiné, velmi příjemné. Jediným problémem byla cena něco málo nad tisíc korun. Stativ se mi ale zalíbil a tak jsem hledal tak dlouho, až jsem narazil na e-shop Cybex, který je dokonce v Brně a kde ho mají za 914Kč. Včera jsem ho tedy objednal a netrpělivě očekávám odpověď od e-shopu. Jediná škoda je, že poputuje do skříně a dostanu ho až 24.prosince...:D
---
Jinak, zítra jdu na ten Invex, tak jsem zvědavej, co všechno uvidím, kolik sesbírám věcí a koho potkám. Snad to nebude taková hrůza. Po invexu musím ještě do města, protože má dojít na sklad nějaká učebnice a já ji nutně potřebuju. Sice ji otevřu za ty dva roky tak 5x, utratím za ni 150 korun, ale prostě musím ji mít...to jsou naši učitelé:)

Edit: Zapomněl jsem říct, že už jsem rozjel fotogalerii a přidal odkaz na mnou nazpívanou Bridge Over Troubled Water od Simona & Garfunkela:)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Velbony sou ok... ;)

Anonymní řekl(a)...

Jj, líbí se mi, snad budu spokojenej:)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog